Jump to content

Naturalist: wat is in hemelsnaam de bedoeling?


Wollongong

Recommended Posts

Echt, ik snap d'r niks van. Ik heb die rol geaccepteerd voor het Wilderness camp, maar daar moet je rank 5 voor hebben. Voor de missies is ook rank 5 nodig. Het enige wat ik tot nu toe heb ontdekt, is dat je dieren kunt bestuderen voor 50xp elk en konijntjes kunt verdoven om samples te verkopen (50xp). De grotere dieren (herten enzo) gaan niet neer... mijn record is 10 rake schoten met die darts, maar ze doen niets.

 

Dat schiet voor geen meter op. Foto's lijken niets te doen voor de xp.

Wat is in hemelsnaam de bedoeling?

Link to comment
Delen op andere websites

Als Naturalist krijg je de taak om dieren te bestuderen voor Harriet. Dit doe je door ze te verdoven, de monsters af te nemen en deze bij haar in te leveren voor XP. In de Animal Field Guide die je krijgt (of eigenlijk koopt) bij de rol, staan verschillende categorieën beschreven. Elke categorie heeft een x aantal dieren die bestudeert moeten worden; eigenlijk moet je alleen monsters af nemen. Het maken van foto's, skinnen, etc is optioneel en telt nergens voor. Wanneer je van alle dieren in een categorie een monster hebt ingeleverd, kun je deze inleveren voor geld en XP. Dit kan via de Animal Field Guide, en dus niet bij Harriet zelf. 

 

Nu je dus nog een laag level bent is het verstandig om gewoon aan een categorie te beginnen zodat je wat XP kunt verzamelen, en later dan aan de Legendary Animals te beginnen die je met de missies kunt vinden (of sommige gewoon willekeurig in de free mode). 

 

Het verdoven van dieren kan soms irritant zijn, maar is wel makkelijk. De kleinste dieren zoals eekhoorns en vogels kunnen niet verdooft worden, deze sterven meteen. De wat grotere dieren zoals konijnen gaan vaak met 2-3 kogels al neer. De grotere dieren zoals herten en beren gaan neer vanaf ongeveer 7 kogels. Zorg wel dat je dit allemaal met Sedative Ammo voor de Varmit Rifle doet. Het is handig om te weten dat een Legendary Animal moet neergeschoten worden vanuit free-aim, auto-aim werkt namelijk niet. 

 

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...