Jump to content

Nieuwe game starten gaat mis


Dannis

Recommended Posts

Ik heb meerdere accounts op de PS4 (ik en de kids) echter ben ik op mijn account een GTA V  opnieuw gestart.

Na een aantal missies opgeslagen.

Nu start ik hem paar dagen later weer op, staat alle savegames weer op 85% ofzo van de kids! Ondanks dat zij niet op mijn account/gedeelte van de PS4 kunnen komen ivm wachtwoord! Hoe los ik dit op?

Link to comment
Delen op andere websites

Lastig om te achterhalen waar het misgaat. Ik heb zelf geen PS4 en weet dus niet hoe het opslaan van gegevens precies werkt. Heb je wel de goede save game geladen, en dus niet de oude? Als je naar het startmenu gaat en dan naar het Game-tab, dan staat daar een optie om een save game te laden (Load Game). Staat daar jouw nieuwe save niet tussen? 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 29-8-2020 om 11:58, PrioX zei:

Lastig om te achterhalen waar het misgaat. Ik heb zelf geen PS4 en weet dus niet hoe het opslaan van gegevens precies werkt. Heb je wel de goede save game geladen, en dus niet de oude? Als je naar het startmenu gaat en dan naar het Game-tab, dan staat daar een optie om een save game te laden (Load Game). Staat daar jouw nieuwe save niet tussen? 

Ik zal eens checken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...