Jump to content

Probleem joinen GTA


gyancc

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik probeer al een tijdje te joinen naar Online, alleen lukt dat steeds niet. Ik heb alles geprobeerd. Ik krijg steeds deze foutmelding: "You are attempting to acces gta online servers with an altered version of the game. Return to Grand Theft auto V

Als iemand mij kan helpen contact me dan op discord of hieronder ty..
Gyan...#5947
GyanCC

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

 

Als ik me niet vergis krijg je deze melding wanneer het spel modificaties detecteert. De beveiliging laat je dan niet in GTA Online, en je zal dus eerst de modificaties moeten verwijderen. Als je dat al eens gedaan hebt, en je blijft de melding krijgen, dan kun je een specifiek bestand verwijderen in de GTA 5 map. Ik heb er zelf niet zoveel verstand van. Maar de onderstaande video laat het duidelijk zien. En als ik de reacties zo lees (ook op andere video waarin hetzelfde getoond wordt) werkt het. 

 

 

Als dat niet werkt heeft Rockstar zelf nog een stappenplan om dit probleem op te lossen. Alleen moet je dan heel het spel verwijderen en opnieuw installeren. Misschien niet ideaal. :P

https://support.rockstargames.com/articles/115015429128/You-Are-Attempting-to-Access-GTA-Online-Servers-with-an-Altered-Version-of-the-Game

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...