Jump to content

Tijdelijke consequenties, geen oplossing?


Sorrynotsorry

Recommended Posts

Hi iedereen! Na contact op te hebben genomen met Rockstar en er helaas totaal niet op m'n vraag werd ingegaan probeer ik het hier... Wellicht dat iemand hier ervaring heeft met mijn probleem/een oplossing weet. 

 

Ik heb nu al ruim een jaar een soort tijdelijke ban op mijn account zitten. In de melding staat dat ik tevaak ben gereport door andere spelers. Hierdoor ben ik gemuted voor anderen. Ik moet mijn gedrag verbeteren en dan zal de ban opgeheven worden. 

 

Nu is het zo dat ik totaal geen andere spelers lastig val en altijd op zoek ben naar lege sessies. Soms kom ik dan in sessies waar al één persoon speelt en krijg ik hierdoor een kick van diegene. Dat is het enige wat ik kan bedenken waardoor ik vaak ben 'aangegeven'. Buiten dat maakt het me niets uit dat ik gemuted ben want me microfoon gebruik ik echt nooit. 

Waar ik mee zit is dat ik een tijdelijke consequentie heb en hierdoor ook geen good behavior meer heb, geld misloop en in sessies terecht kom die ik juist niet zo leuk vind. 

 

Heeft iemand een idee hoe ik deze 'ban', die al geruim een jaar van toepassing is, opgeheven ga krijgen. Wat moet/kan ik doen om m'n gedrag te verbeteren? 

 

Ik vul nu m'n tijd met vooral bezig te zijn met mijn nachtclub en missies/heisten te doen. Niks geks of aanvallends naar anderen toch? 

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo! 

 

Het klinkt alsof je over Bad Sport spreekt. Dit krijg je wanneer je bijvoorbeeld persoonlijke voertuigen kapot maakt, of wanneer je sessie vroegtijdig verlaat (bijvoorbeeld een race). 

Op welk platform speel je eigenlijk? Want het zou ook zomaar kunnen zijn dat een hacker je in een Bad Sport lobby heeft gegooid waar je niet zomaar uit kunt komen zonder de hulp van Rockstar. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...