Jump to content

Gta ps3 online problemen.


Primax1976

Recommended Posts

Hoi, ik heb 1huis en garage gekocht in gta 5 online als ik het spel start dan begin ik in mijn huis met garage als ik dan naar buiten ga kan ik niet meer naar binnen en zie ik mij huis en garage niet meer op de kaart staan. Wie kan mij helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, PrioX zei:

Heb je al geprobeerd van sessie te wisselen, of heb je altijd last van dit probleem?

Als ik van sessie wissel blijft het probleem zich voordoen.  Ik kan ook geen huizen meer kopen.  Dus als ik het spel start dan begin ik in mijn huis als ik dan met telefoon op internet een huis wil kopen die goedkoper is dan wordt er aangegeven dat dat pas in level 5 een huis kan worden gekocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel vreemd. Misschien dat je account is aangepast door een hacker, je speelt namelijk wel op de PS3 waar dit vaste koek is. 

Ik zou contact opnemen met Rockstar en hen laten kijken wat er mis kan zijn. Volg deze link en beschrijf in het Nederlands wat je probleem is. Je moet ook je online naam vermelden. 

 

Het kan een paar uur duren voordat je een reactie krijgt. 

Link to comment
Delen op andere websites

52 minuten geleden, PrioX zei:

Dat is wel vreemd. Misschien dat je account is aangepast door een hacker, je speelt namelijk wel op de PS3 waar dit vaste koek is. 

Ik zou contact opnemen met Rockstar en hen laten kijken wat er mis kan zijn. Volg deze link en beschrijf in het Nederlands wat je probleem is. Je moet ook je online naam vermelden. 

 

Het kan een paar uur duren voordat je een reactie krijgt. 

Oke top ga ik dat proberen. Wel jammer dat er vam die stakkers zijn die het spel verpesten.

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...