Jump to content

Cheat GTA: SA werken NIET


Pim196

Recommended Posts

Hallo, Ik heb bijna alle dingen al geprobeerd en diverse site`s bezocht om te kijken waarom mijn cheats niet werken. 

Ik heb altijd via een oude laptop GTA gespeeld en daar werkte ze wel op. Helaas is die overleden. op mijn nieuwe laptop heb ik GTA gedownload via de microsoft store. Echter werken de cheats niet ik weet dat je geen speciale dingen in hoeft te voeren en het in zou moeten kunnen voeren onder het spelen maar dit werkt echt NIET. Iemand hier die mij verder kan helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even op internet rondgekeken, en het blijkt dat de versie die Microsoft verkoopt via hun store niet de normale invoercombinaties gebruikt. Ik heb de onderstaande lijst gevonden op het internet, zou je deze eens willen proberen? De cheats staan in het midden vermeld, onder het kopje Windows Store.

 

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-rmga12W9reALga7fct22tJ-1thxbbsfGiGltK2qgh0/edit#gid=0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...