Jump to content

Oppressor Mk


Raymen1974

Recommended Posts

Goedemiddag, 

 

Ik vanochten een Oppressor MK gekocht maar wil ik hem gaan gebruiken maar staat nergens in me garages ? Wel 4.8  miljoen dollar kwijt ? Hoe kan dit ?kunt me uitleggen waar hij is gebleven? 

 

Mvg 

 

Raymond 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

15 uur geleden, Raymen1974 zei:

Terrorbyte? 

De Terrorbyte is de grote vrachtwagen met laadruimte waarin je voertuigen kunt parkeren. Als je een Bunker hebt kun je de Terrorbyte kopen. Maar aan je reactie te lezen heb je deze niet :P 

 

Je weet ook zeker dat je alle garages goed hebt gecontroleerd, je mechanic hebt gebeld en bij Mors Mutual hebt gekeken? Als de motor echt verdwenen is kun je beter contact opnemen met Rockstar support. Dat kan via deze pagina. Op die pagina klik je het platform aan waarop je speelt. Bij de vraag ''What did you lose?'' selecteer je ''Vehicle'', en vervolgens de Pegassi Oppressor. Daarna is het wachten op een reactie van Rockstar, wat enkele uren kan duren. 

Link to comment
Delen op andere websites

Het meeste wat je bij Warstock Cache and Carry koopt, moet je oproepen via Pegasus. De Terrorbyte kan alleen in de bunker opgeslagen worden.

Wat je misschien nog kunt proberen: registreer jezelf als een MC President, en via het interactie menu kun je dan een motor oproepen. Misschien kun je kijken of de Oppressor daartussen staat. 

 

Zo niet, dan zou ik toch Rockstar support contacteren. 

Link to comment
Delen op andere websites

8 uur geleden, PrioX zei:

De Terrorbyte is de grote vrachtwagen met laadruimte waarin je voertuigen kunt parkeren. Als je een Bunker hebt kun je de Terrorbyte kopen. Maar aan je reactie te lezen heb je deze niet :P 

 

Je weet ook zeker dat je alle garages goed hebt gecontroleerd, je mechanic hebt gebeld en bij Mors Mutual hebt gekeken? Als de motor echt verdwenen is kun je beter contact opnemen met Rockstar support. Dat kan via deze pagina. Op die pagina klik je het platform aan waarop je speelt. Bij de vraag ''What did you lose?'' selecteer je ''Vehicle'', en vervolgens de Pegassi Oppressor. Daarna is het wachten op een reactie van Rockstar, wat enkele uren kan duren. 

MOC*

 

De Terrorbyte is de MKII truck in je nightclub en kan niets anders in buiten de MKII.

In je MOC kan je een voertuig opslaan als je de vehicle bay hebt. 

Bewerkt: door Niked
Link to comment
Delen op andere websites

Ah ja, Niked heeft helemaal gelijk. Ik haal de twee vrachtwagens door elkaar. Je Oppressor kan inderdaad ook in je MOC staan, het Mobile Operation Center die geparkeerd staat in je bunker (als je deze bezit). Sorry voor de verwarring. ;) 

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dat heeft dan geen zin. Heb je deze optie al geprobeerd?

 

9 uur geleden, PrioX zei:

Wat je misschien nog kunt proberen: registreer jezelf als een MC President, en via het interactie menu kun je dan een motor oproepen.

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...