Jump to content

gta ps4 blijft hangen op 0 procent bij het installeren


tommy-6

Recommended Posts

mijn gta wilt niet installeren als ik hem installeer blijft die constant op 0 procent ik zat uren naar te kijken maar hij ging geen cijfer omhoog je zag wel de op de achtergrond dat de plaatjes wel veranderde maar verder niks ik heb hem verwijderd en opnieuw geïnstalleerd  hij werkte tot ongeveer 46 procent en daarna stopte die en kreeg ik een tekst dat mijn cd beschadigd of vuil is en dat ik me appicilatie moest sluiten en de cd ging er ook uit maar mijn cd is schoon en niet beschadigd ik heb hem vaker schoon gemaakt maar als nog werkte het niet kan iemand me aub helpen ik wil het heel graag weer kunnen spelen me playstation 4 is ook in goede staat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...
Op 8-3-2021 om 16:12, tommy-6 zei:

mijn gta wilt niet installeren als ik hem installeer blijft die constant op 0 procent ik zat uren naar te kijken maar hij ging geen cijfer omhoog je zag wel de op de achtergrond dat de plaatjes wel veranderde maar verder niks ik heb hem verwijderd en opnieuw geïnstalleerd  hij werkte tot ongeveer 46 procent en daarna stopte die en kreeg ik een tekst dat mijn cd beschadigd of vuil is en dat ik me appicilatie moest sluiten en de cd ging er ook uit maar mijn cd is schoon en niet beschadigd ik heb hem vaker schoon gemaakt maar als nog werkte het niet kan iemand me aub helpen ik wil het heel graag weer kunnen spelen me playstation 4 is ook in goede staat.

Dit heb ik ook! Iemand die weet hoe je dit moet fiksen??? Please wil het graag weer kunnen spelen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...