Jump to content

GTA Strategy guide


Xtince

Recommended Posts

Recentelijk ben ik begonnen met verzamelen van alles wat (officieel) met GTA te maken heeft. Tot nu toe al heel wat mooie spulletjes weten te bemachtigen (waaronder in mijn ogen pareltjes, als GTA kubrick (2x gta v en 1x gta iv) en de vice city soundtrack box set).

 

Ik heb ook wat Bradygames official strategy guides verzamelend, maar vraag me even af hoeveel soorten er zijn van GTA. Kan namelijk nergens echt een lijst vinden. Welke ik tot nu toe heb:

 

- GTA III

- GTA SA

- GTA VICE CITY

- GTA VICE CITY STORIES

- GTA EPISODES FROM LIBERTY CITY

- GTA CHINATOWN WARS

- GTA IV

- GTA IV - The Lost and Damned

- GTA V

- GTA V LIMITED EDITION

 

In mijn ogen mis ik alleen nog GTA Liberty City Stories als official strategy guide van Bradygames. Maar heb ik het goed dat bijv van The ballad of gay Tony geen strategy guide is uitgegeven? Ik kan nergens een lijst vinden. Er is nog wel eentje voor de Double Pack van III en Vice City, maar voorzover ik kan zien is dat alleen voor de Xbox collection uitgegeven. Moet zelf niets van Xbox hebben als Playstation “fanboy”, dus hoeft die ook niet in de collectie. 
 

Wellicht dat iemand deze vraag kan beantwoorden. En stiekem hoop ik ook op iemand die de Liberty city stories strategy guide heeft die, die wil verkopen ;).
 

Alvast bedankt! 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...