Jump to content

Gta 3 devinitive editie crusher glitch?


mrwhoopy

Recommended Posts

Goedemorgen allemaal,

 

het is even geleden maar met de remaster van gta 3 gaan weer volop in de gta allemaal denk ik 😛 

 

maar ik had een vraag in de auto versie van gta 3 had je de crusher glitch dat je een ghost ambulance kon maken voor de vervelende paramedic missie. 
 

mijn vraag is nu voor de gene die hem hebben, is er nieuwe manier om een ghost ambulance te maken? Of een tip om makkelijk de paramedic missie te kunnen voltooien want het is echt een rot missie in gta 3

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Goedemorgen,

 

Dat denk ik ook. Over de glitch op dat gebied weet ik (nog) niks vanaf, maar de tip is om te beginnen bij de patiënten die het dichtste bij het ziekenhuis staan en dan het liefst 3 van hen bij elkaar in de buurt, dan krijg je snel (redelijk) wat tijd erbij zodat je voldoende tijd hebt om de patiënten op te halen die wat verder weg staan. Tussendoor moet je ze wel op tijd naar het ziekenhuis brengen zodat je direct daarna de rest kan ophalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...