Jump to content

Gta 5 taal veranderen op PS5


Diamant_blok

Recommended Posts

Hallo

 

Bij het opstarten komt er soms op te staan welke taal je wilt. Nu heeft mijn zoontje Frans aangeduid. Alle teksten zijn nu in het Frans. Er wordt nog wel in Engels gesproken. Ik krijg het niet meer terug op Engels gezet. Bij het opnieuw opstarten wordt er nietmeer gevraagd welke taal je wil? 

Heb het spel al eens verwijderd en terug erop gezet. En nog steed in het Frans. 

 

Weet iemand hier een oplossing voor? 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 8 maanden later...
Op 21-11-2021 om 10:49, Diamant_blok zei:

Hallo

 

Bij het opstarten komt er soms op te staan welke taal je wilt. Nu heeft mijn zoontje Frans aangeduid. Alle teksten zijn nu in het Frans. Er wordt nog wel in Engels gesproken. Ik krijg het niet meer terug op Engels gezet. Bij het opnieuw opstarten wordt er nietmeer gevraagd welke taal je wil? 

Heb het spel al eens verwijderd en terug erop gezet. En nog steed in het Frans. 

 

Weet iemand hier een oplossing voor? 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 28-1-2022 om 08:25, Juulleke zei:

Beetje late reactie maar wellicht heeft iemand hier iets aan. Bij het opstarten van het spel houd L1+R1 ingedrukt zodra de chick van het scherm verdwijnt (zwarte scherm). Hierna verschijnt de taal keuze weer.

Dit zou idd werken op de ps4, op de 5 werkt dat niet..hoor ook graag of iemand dit weet ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hallo, 

zelfde probleem hier die van mij staat in het Spaans en krijg het ook niet terug naar Engels. Menu om taal te kiezen is ineens verdwenen. L1 + R1 ingedrukt houden is niet de oplossing dat helpt alleen bij de ps3 en ps4.  Ben radeloos en vind het tevens echt iets heel raars.  Eraf halen opnieuw installeren heeft geen zin. Kan het überhaupt wel??? 

Link to comment
Delen op andere websites

47 minuten geleden, MichaelL2022 zei:

Hallo, 

zelfde probleem hier die van mij staat in het Spaans en krijg het ook niet terug naar Engels. Menu om taal te kiezen is ineens verdwenen. L1 + R1 ingedrukt houden is niet de oplossing dat helpt alleen bij de ps3 en ps4.  Ben radeloos en vind het tevens echt iets heel raars.  Eraf halen opnieuw installeren heeft geen zin. Kan het überhaupt wel??? 

Vervelend probleem. 

 

Ik heb even gezocht en ik kan zo snel geen oplossing vinden. Er zijn mensen die zeggen dat dit alleen bij de standalone van GTA Online gebeurt, omdat deze instellingen op de servers van Rockstar worden opgeslagen. Wanneer je de Story Mode ook in het bezit hebt krijg je wel telkens opnieuw de optie om de taal in te stellen. Ik spreek uit ervaring aangezien ik beide in het bezit heb en altijd het talenscherm in beeld krijg. 

 

Misschien is het een idee om contact op te nemen met Rockstar Support. Misschien dat zij vanuit daar je instellingen kunnen resetten. Via de onderstaande link kun je contact met ze opnemen, al moet je daarvoor wel zijn ingelogd met je Social Club account. 

 

https://support.rockstargames.com/categories/200013306?step=08e6255d

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, PrioX zei:

Vervelend probleem. 

 

Ik heb even gezocht en ik kan zo snel geen oplossing vinden. Er zijn mensen die zeggen dat dit alleen bij de standalone van GTA Online gebeurt, omdat deze instellingen op de servers van Rockstar worden opgeslagen. Wanneer je de Story Mode ook in het bezit hebt krijg je wel telkens opnieuw de optie om de taal in te stellen. Ik spreek uit ervaring aangezien ik beide in het bezit heb en altijd het talenscherm in beeld krijg. 

 

Misschien is het een idee om contact op te nemen met Rockstar Support. Misschien dat zij vanuit daar je instellingen kunnen resetten. Via de onderstaande link kun je contact met ze opnemen, al moet je daarvoor wel zijn ingelogd met je Social Club account. 

 

https://support.rockstargames.com/categories/200013306?step=08e6255d

Super bedankt voor de snelle reactie, ik ga contact opnemen. 

Link to comment
Delen op andere websites

23 uur geleden, PrioX zei:

Vervelend probleem. 

 

Ik heb even gezocht en ik kan zo snel geen oplossing vinden. Er zijn mensen die zeggen dat dit alleen bij de standalone van GTA Online gebeurt, omdat deze instellingen op de servers van Rockstar worden opgeslagen. Wanneer je de Story Mode ook in het bezit hebt krijg je wel telkens opnieuw de optie om de taal in te stellen. Ik spreek uit ervaring aangezien ik beide in het bezit heb en altijd het talenscherm in beeld krijg. 

 

Misschien is het een idee om contact op te nemen met Rockstar Support. Misschien dat zij vanuit daar je instellingen kunnen resetten. Via de onderstaande link kun je contact met ze opnemen, al moet je daarvoor wel zijn ingelogd met je Social Club account. 

 

https://support.rockstargames.com/categories/200013306?step=08e6255d

Hoi, 

inmiddels opgelost. Ik heb Rockstar op hun site bezocht en gemaild.  Je moet na je verhaal over je probleem je PSN-ID achter laten waarme ze kunnen zien dat je een legale gebruiker bent van de game en ze via je ps5 een reset kunnen doen. Binnen paar uur probleem opgelost… 

 

na hetnopsterten kon ik

weer kiezen tussen taal. Enige wat ik

moest doen was in settings- display en dan de graphics mode weer aanpassen.  Die was kennelijk bij de reset veranderd. Verder top gedaan 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...
Op 27-11-2022 om 11:30, PrioX zei:

Vervelend probleem. 

 

Ik heb even gezocht en ik kan zo snel geen oplossing vinden. Er zijn mensen die zeggen dat dit alleen bij de standalone van GTA Online gebeurt, omdat deze instellingen op de servers van Rockstar worden opgeslagen. Wanneer je de Story Mode ook in het bezit hebt krijg je wel telkens opnieuw de optie om de taal in te stellen. Ik spreek uit ervaring aangezien ik beide in het bezit heb en altijd het talenscherm in beeld krijg. 

 

Misschien is het een idee om contact op te nemen met Rockstar Support. Misschien dat zij vanuit daar je instellingen kunnen resetten. Via de onderstaande link kun je contact met ze opnemen, al moet je daarvoor wel zijn ingelogd met je Social Club account. 

 

https://support.rockstargames.com/categories/200013306?step=08e6255d

Ik heb gewoon mijn cloudopslag verwijdert en dan komt de lijst met talen ook gewoon terug

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Op 28-11-2022 om 10:48, MichaelL2022 zei:

Hoi, 

inmiddels opgelost. Ik heb Rockstar op hun site bezocht en gemaild.  Je moet na je verhaal over je probleem je PSN-ID achter laten waarme ze kunnen zien dat je een legale gebruiker bent van de game en ze via je ps5 een reset kunnen doen. Binnen paar uur probleem opgelost… 

 

na hetnopsterten kon ik

weer kiezen tussen taal. Enige wat ik

moest doen was in settings- display en dan de graphics mode weer aanpassen.  Die was kennelijk bij de reset veranderd. Verder top gedaan

waar moed je dat nummer vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Op 28-11-2022 om 10:48, MichaelL2022 zei:

Hoi, 

inmiddels opgelost. Ik heb Rockstar op hun site bezocht en gemaild.  Je moet na je verhaal over je probleem je PSN-ID achter laten waarme ze kunnen zien dat je een legale gebruiker bent van de game en ze via je ps5 een reset kunnen doen. Binnen paar uur probleem opgelost… 

 

na hetnopsterten kon ik

weer kiezen tussen taal. Enige wat ik

moest doen was in settings- display en dan de graphics mode weer aanpassen.  Die was kennelijk bij de reset veranderd. Verder top gedaan 

waar vind je die PSN-ID ? heb zelfde probleem voor

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...