Jump to content

Ervaringen Rockstar warehouse


Xtince

Recommended Posts

Hi all ik ben op zoek naar ervaringen met bestellen op Rockstar Warehouse. De ervaringen die ik op internet kan vinden is allemaal buiten NL en die zijn niet allemaal even goed. 
 

Maar vraag me dus af of iemand op dit forum bekend is met bestellen via Rockstar warehouse. 
 

Alvast dank. 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb twee jaar geleden een keer iets besteld via Rockstar Warehouse, dat was een cd met de soundtrack van RDR2. Mijn ervaring daarmee was gewoon positief, het werd op tijd en netjes geleverd. 

 

Ik heb inderdaad ook negatieve reviews gelezen. Vooral over producten die beschadigd aankwamen doordat het gewoon waardeloos was ingepakt. 

Link to comment
Delen op andere websites

Te druk geweest dus nog geen bestelling geplaatst. Wilde zojuist de bestelling plaatsen, maar bedacht me net het volgende. 
 

Het lijkt erop dat de Rockstar Warehouse ook in de EU is gevestigd. Alleen kan dat nergens op de website echt goed zien. Bij het afrekenen wordt er al 21% btw gerekend, maar staat ook bij dat voor bestellingen buiten de US nog taxes bij kunnen komen. 
 

Iemand recente ervaring en dus ook de bevestiging dat ik niet nog eens in NL btw moet afdragen gezien de nieuwe regels? Bestelling is overigens onder de €150 dus zal wel niet met invoerkosten te maken krijgen. 
 

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...