Jump to content

exeption acces violation rage plugin hook


hartigkaasje

Recommended Posts

hallo, sinds de nieuwe update van gta 5 (the contract), krijg ik steeds deze foutmelding:

RAGE Plugin Hook v1.90.1298.16281 PUBLIC

Game: Grand Theft Auto V
Game build: 2545
Branch: Steam

Plugins loaded at the time of the crash:

No plugin was ticking at the time of this crash.
Base address: 00007ff6bfbd0000
Exception address: 00007ff6c01bdc46
Exception offset: 005edc46
Exception code: 0xc0000005 (EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION)

 

ik heb geprobeerd de game opnieuw te installeren, Rage Plugin Hook opnieuw te installeren,
 lspdfr opnieuw te installeren en mijn gamebestanden via steam te controleren, maar niets helpt.

ik kan zonder problemen vanilla gta spelen, kan iemand mij hiermee helpen?

 

mijn laatste .log file heb ik erbij gezet

RagePluginHook_04012022_150753.log

Bewerkt: door hartigkaasje
typefout
Link to comment
Delen op andere websites

Is je RAGE Plugin Hook ook up to date? Je geeft aan deze te hebben ge-herinstalleerd, maar met dezelfde versie of met de nieuwste? Anders kun je dat eens proberen.

 

Ikzelf gebruik geen RAGE maar weet dat sinds de update ikzelf ook problemen had met Scripthook, omdat hier toen nog geen update voor beschikbaar was. Dat heb ik toen weten te omzeilen, en nu is inmiddels die update voor Scripthook beschikbaar. Ik weet niet hoe dat voor RAGE is.

Link to comment
Delen op andere websites

18 uur geleden, ArtOfSimulation zei:

Is je RAGE Plugin Hook ook up to date? Je geeft aan deze te hebben ge-herinstalleerd, maar met dezelfde versie of met de nieuwste? Anders kun je dat eens proberen.

 

Ikzelf gebruik geen RAGE maar weet dat sinds de update ikzelf ook problemen had met Scripthook, omdat hier toen nog geen update voor beschikbaar was. Dat heb ik toen weten te omzeilen, en nu is inmiddels die update voor Scripthook beschikbaar. Ik weet niet hoe dat voor RAGE is.

ik heb de laatste rage plugin hook die beschikbaar is (1.90.1298.16281), deze zat bij de lspdfr mod (0.4.9 build 8037) inbegrepen.

heb net alle plugins geüpdate en krijg nogsteeds dezelfde foutmelding

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...