Jump to content

[OVR] Stel hier je 3ds/Gmax vragen


Big-Bear

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wazuup

    97

  • DaBeast

    79

  • ~> GizmO <~

    78

  • kees1991

    73

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heb je in het begin wel wat meer sigmenst ingesteld? Je moet voordat je een box maakt de middelste van de 3 op 10 zetten.

Edit: ik reageerde op een bericht van jorge_f maar nu is dat bericht opeens verdwenen. :?

Bewerkt: door marty
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je in het begin wel wat meer sigmenst ingesteld? Je moet voordat je een box maakt de middelste van de 3 op 10 zetten.

Edit: ik reageerde op een bericht van jorge_f maar nu is dat bericht opeens verdwenen. :?

Ja sorry, ik had hem weer verwijderd (megaleden functie ;)) omdat ik al wist wat ik fout deed :Y.

Dus het ligt niet aan jou Marty.

Ik was vergeten eerst "Convert To Editable Poly" te doen.

Dit is mijn resultaat:

screen1127rd.jpg

Bewerkt: door Jorge_F
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat de delete functie van mega leden was verwijderd omdat the outlaw daar misbruik van maakt :?

Ik heb een vraag, hoe kan ik iets schuin laten aflopen? Ik wil namelijk een opritje maken voor mijn racebaan waarmee ik bezig ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat de delete functie van mega leden was verwijderd omdat the outlaw daar misbruik van maakt :?

Ik heb een vraag, hoe kan ik iets schuin laten aflopen? Ik wil namelijk een opritje maken voor mijn racebaan waarmee ik bezig ben.

Je kan het doen door een lijn te selecteren.

Editable Poly -> en dan Line Select (ik weet niet of het echt zo heet) in plaats van vlakken.

En dan duw je een lijn omlaag en voila, een oprit.

Zoals ik het op me screen had gedaan was gewoon een box gemaakt en met de rotate tool hem schuin gezet :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...