Jump to content

Nieuwe auto gekocht garage was vol en tog erin geplaatst in een plaats van een andere auto nu vind ik die auto nimeer terug


Albaman007

Recommended Posts

Beste.

Ik heb meracer gekocht en ik wouw hem plaatsen in arcade garage.

Die garage was helemaal vol tog heb ik hem ( meracer) dare geplaatst in de garage van arcade maar ik heb hem in ee plaats van de wagen italy gto geplaatst en nu vind ik hem nergens meer terug de auto italy gto van 2mill :(( 

kan iemand helpen aub 

alvast bedankt 

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, 

 

In feite heb je de Itali GTO uit je garage verwijderd door hem te verwisselen met de Meracer. Deze kun je zelf niet meer terughalen. Wat je eventueel kunt proberen is via Rockstar Support een ticket aanmaken, en daar het voorval uit leggen. Wellicht dat ze vrijgevig zijn en je de auto teruggeven. Maar deze kans is klein. 

 

Via deze pagina kun je een ticket aanmaken: https://support.rockstargames.com/categories/200013306?step=766ba2b3 

Selecteer het platform waarop je speelt, vul je online gamertag in, en selecteer bij What did you lose? de optie Vehicle in. Selecteer in de lijst van voertuigen de Itali GTO in en de datum waarop het gebeurd is. Hierna is het even afwachten. 

 

Om een ticket aan te maken moet je wel ingelogd zijn met je Social Club account. ;) 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...