Jump to content

Grand Theft Auto VI (of hoe het uiteindelijk ook moet gaan heten)


Kenny-Petrovic

Recommended Posts

Goedenavond mensen van het forum,

 

iedereen heeft de afgelopen dagen het nieuws omtrent een volgende GTA wel meegekregen. De meesten van jullie zullen de beelden ook wel gezien hebben. Voor Rockstar Games is het natuurlijk jammer dat de beelden gelekt zijn maar voor mij persoonlijk is de hype nu echt begonnen. Na de aankondiging begin dit jaar dat hij in ontwikkeling is was ik wel nieuwsgierig naar het spel maar na het zien van beelden kan het wat mij betreft niet snel genoeg gaan. 
 

Ik hoop dat er nog wat actieve mensen op dit forum zijn om hun mening te delen. Ben er een beetje van geschrokken hoe inactief het is geworden hier. Vroeger was dit toch wel de plek voor menig gta liefhebber uit Nederland / Nederlandstalig België en voordat de vorige delen uitkwamen zijn er ook wel mooie topics geweest al over wensen / ideeën voor de aankomende. 
 

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik vooral jammer vind, is dat de verrassing er een beetje van af is nu we wat (oude) beelden hebben gezien. Dat vond ik juist zo mooi aan bijvoorbeeld GTA V. Maanden van geruchten, en dan ineens bam, een aankondiging en trailer. We zitten natuurlijk al erg lang te wachten. Maar toch blijf ik het jammer vinden dat Rockstar de kans nu niet heeft gekregen om op eigen houtje de onthulling te verzorgen. Ook voor de werknemers een domper om zo je project op straat te zien liggen. 

 

Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik ook wel hyped ben. Minder dan voor GTA V (zal wel met de leeftijd te maken hebben :P), maar toch kan het spel niet snel genoeg komen. Zeker nu ik de eerste details weet (locatie, hoofdpersonages, en wat features) ben ik toch wel erg nieuwsgierig en verlang ik naar meer. 

 

18 uur geleden, Kenny-Petrovic zei:

Ben er een beetje van geschrokken hoe inactief het is geworden hier. Vroeger was dit toch wel de plek voor menig gta liefhebber uit Nederland / Nederlandstalig België en voordat de vorige delen uitkwamen zijn er ook wel mooie topics geweest al over wensen / ideeën voor de aankomende. 

Tja, dat is jammer genoeg al wat jaartjes zo. We zitten ook op Discord, al is het daar ook niet heel actief maar is de aanloop van leden wel beter. Laten we hopen dat nu GTA 6 steeds dichterbij komt, dit allemaal in positieve zin gaat veranderen. :) 🙏 

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet die beelden een beetje in perspectief kunnen plaatsen. Mensen die denken dat dit het eindproduct is zijn ook maat simpel. Vond het wel interessant om eens in de ‘keuken’ te kijken eigenlijk. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...