Bassie_94 Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik ga hem niet downloaden..ziet er lelijk uit.. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 ik ook niet het stuur heeft zo weinig pixels en cj heeft te grote handen Reageren
edwinb Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 kan je ook van buiten de auto kijken maar dan wel met de speed meter aan?? Reageren
coz Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) kan je ook van buiten de auto kijken maar dan wel met de speed meter aan?? ja hoor je kan hem ook gebruiken om vette screenshots te maken door de camera gewoon een eind te verplaatsen en als je op leuk plekje staat een mooi plaatje te maken ff wat voorbeelden ? Bewerkt: 24 september 2006 door coz Reageren
7thuglife7 Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 yow ik heb ne vraah voor over die programmma van die kilomter teller weet er iemand mss hoe je da moet instaleren Ik heb die gedwonload maar ik weet nie precies hoe ge eraa moe werke. alvast bedankt Reageren
GTA Monster Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 yow ik heb ne vraah voor over die programmma van die kilomter teller weet er iemand mss hoe je da moet instaleren Ik heb die gedwonload maar ik weet nie precies hoe ge eraa moe werke. alvast bedankt Dat kan je bij de instellingen-tab instellen. Reageren
7thuglife7 Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 waar moet ge die proghramma opslaan ? en moet ge da ook vervangen met img tool alvast bedankt Reageren
GTA Monster Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 waar moet ge die proghramma opslaan ?en moet ge da ook vervangen met img tool alvast bedankt 1. Nergens opslaan! 2. Tools hoeven niet bij het gebruik. Je moet de Cam Hack opstarten, en GTA SA opstarten! Klaar voor gebruikt! NOTE: De Cam Hack is alleen voor v1.0 dus geen v1.1 of v2.0! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.