Jump to content

idk


dmvws

Recommended Posts

ok deze was echt suuuuuper lang geleden toen was ik nog echt een kind maar ik herinner me iets van een soort online kast en daarin kon je allerlei dingen doen, ook iets met gekleurde rondjes of iets.. ik weet het echt niet meer maar ik probeer dat al zo lang terug te vinden

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

geometry dash subzero

On 1/24/2023 at 4:06 AM, dmvws said:

ok deze was echt suuuuuper lang geleden toen was ik nog echt een kind maar ik herinner me iets van een soort online kast en daarin kon je allerlei dingen doen, ook iets met gekleurde rondjes of iets.. ik weet het echt niet meer maar ik probeer dat al zo lang terug te vinden

Sorry, but I cannot understand you well. Can you explain by english?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
On 1/24/2023 at 4:06 AM, dmvws said:

ok deze was echt suuuuuper lang geleden toen was ik nog echt een kind maar ik herinner me iets van een soort online kast en daarin kon je allerlei dingen doen, ook iets met gekleurde rondjes of iets.. ik weet het echt niet meer maar ik probeer dat al zo lang terug te vinden doodle baseball

Leg alstublieft meer specifiek uit over het probleem waar u het over heeft. Ik begrijp echt niet waar je het over hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

On 1/24/2023 at 4:06 AM, dmvws said:

ok deze was echt suuuuuper lang geleden toen was ik nog echt een kind maar ik herinner me iets van een soort online kast en daarin kon je allerlei dingen doen, ook iets met gekleurde rondjes of iets.. ik weet het echt niet meer maar ik probeer dat al zo lang terug te vinden

geometry dash lite

Eigenlijk laten we ons als kind allemaal gemakkelijk voor de gek houden. Kleine details maar diepe indrukken in de geest. Ik hou vooral van de delen van de film die met magie te maken hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...