Jump to content

Tweede caracter


Spacky-24

Recommended Posts

Hallo, ik weet dat er veel over gezegt is. Maar ik kan niks vinden waar ik graag antwoordt op zou willen. Het gaat om het volgende. Mijn hoofdcaracter is een vrouwelijke caracter. Mijn tweede caracter is een man, maar, daar kan ik niet mee spelen want die man heeft de naam van mijn eerste caracter.  En volgens mij is dit ook niet te veranderen. Alleen dat ik een naam moet gaan bedenken voor een vrouw en een man ( een gender neutrale ) naam zeg maar. Weet iemand ook of je de beide caracters man en vrouw een aparte naam kunt geven in GTA ONLINE?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, 

 

Ik begrijp niet helemaal wat het probleem is. Ikzelf heb nooit een naam ingevuld, ik kan het me in ieder geval niet herinneren. Als ik via het menu: ONLINE > MANAGE CHARACTERS, kies, zie ik mijn twee karakters staan, simpel met de naam Character 1 en Character 2. Het lijkt mij toch normaal dat als je een karakter kiest, je deze gewoon kunt gebruiken? 

 

Denk in ieder geval niet dat een genderneutrale een verschil maakt :P 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...