Jump to content

Sneeuw in GTA:LCS!


henk_jan

Recommended Posts

  • 2 maanden later...
Er is ook een amerikaans magazine (psm) waarin staat dat er sneeuw in Liberty city stories is. Het zou ook je rijgedrag beïnvloeden.

Dit is nog een screen waarop je het héél duidelijk ziet.

armed.jpg

nog wat screens

shot13.jpg

copchase.jpg

Er zit op een bepaald moment wel sneeuw in, maar volgens mij is dit geen sneeuw maar gewoon de typische schemelingen van de PSP. Bij Burnout zitten die schemeringen in het voorbijvliegende landschap er ook in, maar dat merk je niet omdat je daar meestal racet...

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nu wel geweten denk ik dat er enkel bij de side-mission 'car salesmen' sneeuw komt om de missie wat 'moeilijker' te maken. ;)

Van seizoenen heb ik ook nog niet zoveel gemerkt, zit er dus jammer genoeg ook niet in.

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

hoi ik ben er weer :)

Volgens mij is dat, behalve het allereerste plaatje, ook geen sneeuw, maar t zou goed kunnen dat er tijdens een cutscene wel sneeuw is.

Weet je nog die hele rel om de saint marks bistro? daar had je ook sneeuw. misschien is dit hetzelfde alleen tijdens een cutscene

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...