HarrahF Posted January 30 Report Posted January 30 Hallo allemaal. Hoe gaat het met jullie? Ik ben nieuw op het forum, dus dit is een directe introductie. Mijn naam is Frank, 28 jaar oud. Ik speel graag videogames. Ik ben een grote GTA fan, onlangs heb ik geprobeerd GTA5 te spelen na een lange pauze, maar het is niet erg leuk en de community is giftig om de een of andere reden. Er is nu korting op RDR2 op Steam, dus die ga ik vandaag kopen. Maar ik weet niet of ik iemand zal vinden om mee te spelen. Want het spel is niet nieuw meer en de populariteit is gedaald. Wat denk jij?) Quote
ChristopherXXL Posted Monday at 08:21 AM Report Posted Monday at 08:21 AM Hallo, mijn vriend. Ik denk dat je het moet kopen. Omdat het een meesterwerk is. Het is een legendarische western. Het is een legendarische western. Zoals je weet brengt Rockstar niet veel spellen uit, dus ze zijn allemaal cool en gedetailleerd. Ik heb RDR lang geleden gekocht, zonder kortingen, en ik heb er geen spijt van. Het is een super spel. Quote
Recommended Posts