TravisTheiss Posted March 5 Report Posted March 5 Wie heeft er al enhunced gespeeld? Wat zijn jullie indrukken? Persoonlijk vind ik dat Legacy betere graphics heeft, meer detail. Wat vind jij? Quote
Rinaldo564 Posted March 26 Report Posted March 26 (edited) Citaat Wie heeft er al enhunced gespeeld? Wat zijn jullie indrukken? Persoonlijk vind ik dat Legacy betere graphics heeft, meer detail. Wat vind jij? Het is net als met bonussen op Lalabet - sommige mensen geven de voorkeur aan de klassiekers, terwijl anderen op zoek zijn naar nieuwe functies en verbeteringen. De vraag is wat belangrijker is: vertrouwde stijl of nieuwe functies? Ik heb het gespeeld, maar Legacy ziet er echt beter uit. Enhanced heeft nog geen indruk op me gemaakt. Edited March 28 by Rinaldo564 Quote
Mrkwark Posted April 16 Report Posted April 16 Geen chat op pc. helemaal ruk. Verder wel fijn dat we nu eindelijk toegang hebben tot de nieuwe tune opties. Quote
Recommended Posts