Jump to content

Wat was jouw 1e game?


T@rget

Recommended Posts

  • Reacties 254
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrKooKie

    3

  • DaddyPimp

    3

  • NilsHolgersson

    3

  • SWYV

    2

  • 2 weken later...

mijn eerste spelletjes waren die floppyspelletjes op ms dos.

De spellen die ik speelde was jazz jackrabbit en wolfenstein3d man dat waren mooie tijden. toen zat ik als een 6 jarige persoon nazi's te killen.

en oja ik speelde ook een gaaf spel dat heette aliens kidnapped my babysitter dan was je zo een kleuter met een lasergun die aliens moest killen maar de ai was meestal zo slecht dat aliens zichzelf vermoorden door in een gat te lopen met lava. op de pc was mijn eerste spel a2 racer zoals de meeste denk ik

Bewerkt: door powerpats
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn eerste games waren Duck Hunt en Super Mario Bros voor de NES. Die kreeg ik er meteen bij, met een vette gun om op de TV te schieten. Ik heb een filmpje van mezelf waarop ik als kleuter, zonder dat ik weet gefilmd te worden, Super Mario uitspeel. Jong geleerd is oud gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Offtopic:

Kinzorro pokemon geel kwam exclusief uit op de gameboy color

en dus niet op de normale gameboy(die grijze).

Ontopic:

Mijn eerste spel was de dos versie van red cat, en nee das geen educatieve shit het was ratten afknallen met een machine geweer tot je bij een voorloper van bowser was. En dat terwijl je een rode kat speelde met een pan op zn kop.

Bewerkt: door starwars cat
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn aller eerste game op de PC (een Pentium 3 :7 ) was London Racer , een erg gaaf spel maar de graphics waren zo bagger als shit. De gameplay was voor toen (meer als 7 jaar geleden dacht ik) van de betere soort en vond het toch wel leuk om te spelen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...