Jump to content

Wat was jouw 1e game?


T@rget

Recommended Posts

  • Reacties 254
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrKooKie

    3

  • DaddyPimp

    3

  • NilsHolgersson

    3

  • SWYV

    2

de mijne was Need For Speed 2 SE kreeg ik bij me Pc

PS1: die heb ik gekregen van een kennig samen met crash bandigood 1, NFS 3 en 1 spel weet ik niet meer.

PS2: Harry Potter WK zwerkbal (saai :bonk: )

Snes: kreeg ik heelllllll veel spellen bij me leukste was Super mario met alle mario spellen van toen in 1 zon groot geheugen ding :puh:

Game Boy Advance: een of andere alien shooter

Link to comment
Delen op andere websites

mijn eerste spel op ps2 was prince of percia,dan kwam beyond good and evil,dan kwam vice city,dan the sims,dan the getaway,dan ging m'n ps2 kapot,daarna was hij hersteld,dan was de sims ineens weg(nog altijd niet gevonden),dan heb ik the sims "erop uit" aangeschaft,dan heb ik VC en the getway verkocht,dan kwam Gta:San andreas,dan kocht ik Need For Speed Underground 2,heb ik ssx 3 aangekocht,een week nadat ik Need For Speed Underground 2 had,heb ik hem weer verkocht,Tijdens het verkopen heb ik The Getaway:Black Monday gekocht en hield ik €10 over voor Tekken 5,wat ondertussen al €45 is

en tot hierbij blijft m'n game geschiedenis ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------

Op Computer was m'n eerste game "super mario" op diskette,dan kwam pyjama sam,en freddie fish,wat hier blijkbaar niet onbekend is :puh:

----------------------------------------------------------------------------------------------

Op ps1 was m'n eerste game "Ape Escape" en verder weet ik niet :bier:

Bewerkt: door gtagangster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...