Jump to content

Easter Eggs


W3sl3y

Recommended Posts

Ik heb ook al veel gedacht dat dat een verwijzing naar iets was maar ik wist niet naar wat. Welk aftershave-merk bedoel je dan?

Kalvin Clein, de echte mannen kennen het. Er staat ook een stukje tekst bij, ook iets met mannen of vrouwen. Het heeft er veel van weg? Wat denk je VforV?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    17

  • ASPHALT

    11

  • maarte41

    7

  • Ice Cold Killa

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kalvin Clein, de echte mannen kennen het. Er staat ook een stukje tekst bij, ook iets met mannen of vrouwen. Het heeft er veel van weg? Wat denk je VforV?

Ik heb even Calvin Klein logo ingetikt op Google Afbeeldingen:

Calvin%20Klein%20Logo.gif

nav.jpg

Je zou kunnen zeggen dat het lettertype er een beetje op lijkt, maar ik ben er niet zeker van.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het is geen EE... wel een kleine verwijzing en die mogen hier ook wel staan. :Y

sorry ben een beetje chagie (ik heb niet goed geslapen :gaap: )

maar wat vind je van mijn post want op WIKI staat alleen maar het graf van Paulie ^hierboven^^_^

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

maar wat vind je van mijn post want op WIKI staat alleen maar het graf van Paulie ^hierboven^^_^

Enkel Paulie's graf staat bij de EE's want daar wordt een verwijzing gemaakt naar GTA San Andreas (Las Venturas). Op de andere grafstenen staan alleen al dan niet grappige bijschriften.

En over die kiosk: Het lijkt me logisch dat de plattegrond van LC daar uithangt want dat is een soort toeristisch infopunt voor bezoekers (toeristen) van Liberty City.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook al veel gedacht dat dat een verwijzing naar iets was maar ik wist niet naar wat. Welk aftershave-merk bedoel je dan?

Kalvin Clein, de echte mannen kennen het. Er staat ook een stukje tekst bij, ook iets met mannen of vrouwen. Het heeft er veel van weg? Wat denk je VforV?

Leuk....

deze had ik ook ontdekt in gta sa maar blijkbaar niemand goe reageerde$

p.s.:Hij is in sa dicht bij pro laps.

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het bord waar in gta3 "You weren't suposed to get here you know" op stond en in lcs "Hello Again" heeft in de ps2 vesie een nieuwe tekst. Dit keer staat er ''You just can't get enough of this alley, can you?" op.

8673896627430997901zg.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Kalvin Clein, de echte mannen kennen het. Er staat ook een stukje tekst bij, ook iets met mannen of vrouwen. Het heeft er veel van weg? Wat denk je VforV?

Leuk....

deze had ik ook ontdekt in gta sa maar blijkbaar niemand goe reageerde$

p.s.:Hij is in sa dicht bij pro laps.

Dus in feite is het een verwijzing naar GTA San Andreas en naar Kalvin Clein. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

niet echt een EE maar wel grappig

ik weet niet of het waar is maar mijn vriend heeft GTA III en zegt dat er zwervers zijn die Molotov Cocktails hebben en in het filmpje van de missie Bringin The House Down loopt er ook een zwerver langs het "kantoor" van Donald Love en deze heeft ook en Molotov Cocktail in de hand

missien een mini verwijzing naar GTA III :engel:

teorieën:

1.ze wilden iets uit GTA III laten terug komen

2.imand dacht er niet aan dat zwervers in LCS geen Molotov Cocktails hebben en heeft dit dus wel gedaan

!!!ik kom nog met screens!!!

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

hier is ie

screen183tp.png

in de laatste Maria missie zegt ze iets over Holland :bier: :

hollandh9dd.png

en terug kerend op Calvin Klein er rijden ook busjes van rond:

kc5zf.png

maar Calvin Klein = CK en het andere is KC

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...