Jump to content

Easter Eggs


W3sl3y

Recommended Posts

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    17

  • ASPHALT

    11

  • maarte41

    7

  • Ice Cold Killa

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

He misschien weten jllie deze al maar

je had in GTA III in dat ene steegje dat er stond : you aren't suposed to get here

en in GTA LCS op de psp staat er een smily met hello again

maar in GTA LCS op de ps2 staat er weer wat anders

Namelijk: You really can't get enough of this alley can you met een smily eronder :)

Die is jammer genoeg al bekend.

Dacht ik al :{

Link to comment
Delen op andere websites

Na een aantal mislukte pogingen heb ik tijdens mij vakantie wel een EE gevonden, namenlijk het nieuwste album van de San Andreas rapper Madd Dogg. Aan de straat die achter Toni's huis loopt staat zo'n 'Billboard' (een reclame bord) waar het nieuwe album van Madd Dogg wordt gepresenteerd. Hier is een screenshot ervan.

eeeggvo7.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Na een aantal mislukte pogingen heb ik tijdens mij vakantie wel een EE gevonden, namenlijk het nieuwste album van de San Andreas rapper Madd Dogg. Aan de straat die achter Toni's huis loopt staat zo'n 'Billboard' (een reclame bord) waar het nieuwe album van Madd Dogg wordt gepresenteerd. Hier is een screenshot ervan.

eeeggvo7.jpg

http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=284752

Was al bekend ruurd. :engel::puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij was deze verwijsing nog niet eerder gemeld, maar misschien is het een verwijzing naar San Andreas. Na 2 keer voltooien van de missie "Slash TV" krijg je een kippenpak genaamd "Cox Mascot"-suit in je kledingkast, tijdens "Slash TV" de 2e keer dat je die missie doet, zie je ook overal gekke pshygopaten lopen in kippenpakken. Zou dit een verwijsing zijn naar "Clucking Bell"? Want er zitten wel meerdere verwijzingen naar "Clucking Bell" van San Andreas in Liberty City. Misschien beetje ver gezocht, maar de "Clucking Bell" medewerkers dragen allemaal een kippenpak, alleen dan emt wat midner veren. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

OK ik lees hier da ge in lcs een helikopter kunt spawnen wilt er iemand da doorsturen (please) oe da moet, want ik vin geen cheats daarvoor. :N *****

sorry hier mss beter de volledige e-mail ***** :)

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

OK ik lees hier da ge in lcs een helikopter kunt spawnen wilt er iemand da doorsturen (please) oe da moet, want ik vin geen cheats daarvoor. :N [*]

sorry hier mss beter de volledige e-mail [*] :)

Je kunt alleen Voertuigen Spawnen als je LCS op de PSP hebt.

Heli's kun je Spawnen met het Cheat programma CheatDevice :) . Dit is een programma waarmee je kunt Cheaten, filmpjes maken, Screenhots nemen en ook Voertuigen Spawnen.

Hier kun je alles over CheatDevice vinden en er vragen over stellen.

---------------------------

Je mag geen E-Mail adderessen in berrichten plaatsen. Je moet dit of snel zelf verwijderen, want anders wordt dit wel door een Mod (+) gedaan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog iets gevonden, ik weet wel niet of het voor een EasterEgg word gerekend, maar er is ook een film die "Shoot the messenger" heet, zoals de missie op Staunton Island dacht ik!

In je "savehouse" op Staunton Island staat er een zilvere koelkast, ik vind dat die wel wat weg heeft van de zilvere versie van de playstation 3, ook de lijn tussen het diepvriesvak en het gewone koelvak komt ongeveer op de zeflde hoogte als "PLAYSTATION 3" dat op diezelfde hoogte op de ps3 geschreven staat!

PS: sorry voor de slechte foto, maar ik moest het fotograferen van mijn TV.

Bekijk hier de screens > screens

>>> Door Dizzee: Posts samengevoegd, graag niet meer dubbelposten in de toekomst. Er is een edit-knop om je vorige bericht aan te passen<<<

Bewerkt: door jessevds
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Is mischien een grapje maar in de missie Trouble With The Triads die missie dat je dat geld uit de brandende gebouw moet halen als je dan terug kom bij Salvatore's Mansion staat bij de oprit de auto van het filmpje van de missie tegen een boom met deuken in de deuren en de motorkap en voorbumper

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Is mischien een grapje maar in de missie Trouble With The Triads die missie dat je dat geld uit de brandende gebouw moet halen als je dan terug kom bij Salvatore's Mansion staat bij de oprit de auto van het filmpje van de missie tegen een boom met deuken in de deuren en de motorkap en voorbumper

*Late reactie*

Dat zou toch kunnen?

Mensen rijden in 't echt vaker tegen een boom aan hoor ;)

Misschien is dit nog iets, is geen screen voor nodig :puh: :

Er is een missie die heet No Money Mo' Problems. In GTAIII zegt een triad dat wel eens.

Bij die screen van Ruurd staat op die Billboard: Digitally Remasterd. Dat gebeurd meestal bij hele oude liedjes.

En zo veel verschil zit er tussen San Andreas en LCS toch niet :puh:.

Bewerkt: door Juju
Link to comment
Delen op andere websites

Is mischien een grapje maar in de missie Trouble With The Triads die missie dat je dat geld uit de brandende gebouw moet halen als je dan terug kom bij Salvatore's Mansion staat bij de oprit de auto van het filmpje van de missie tegen een boom met deuken in de deuren en de motorkap en voorbumper

*Late reactie*

Dat zou toch kunnen?

Mensen rijden in 't echt vaker tegen een boom aan hoor ;)

Misschien is dit nog iets, is geen screen voor nodig :puh: :

Er is een missie die heet No Money Mo' Problems. In GTAIII zegt een triad dat wel eens.

Bij die screen van Ruurd staat op die Billboard: Digitally Remasterd. Dat gebeurd meestal bij hele oude liedjes.

En zo veel verschil zit er tussen San Andreas en LCS toch niet :puh:.

Dit is wel degelijk een grapje volgens mij hoor.In de cut-scene aan het begin van de missie zie je Salvatore en Maria in die auto ; Salvatore zegt wat je moet gaan doen en dan scheuren ze weg met de auto. Aan het einde van de missie zie je dan de auto tegen de boom.Het grapje is dat Salvatore dus helemaal niet kan rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...