Jump to content

Easter Eggs


W3sl3y

Recommended Posts

dit komt meestal vooral door het systeem van gta dus je knalt tegen een boom en je hebt opeens een kras aan de zeikand van de auto terwijl dat helemaal niet kan dit zijn gewoon kleine foutjes ...

(i think :clown: )

grats

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    17

  • ASPHALT

    11

  • maarte41

    7

  • Ice Cold Killa

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb er denk ik ook eentje gevonden ik Weet niet zeker of het wel een EE is maar ik post hem gewoon hier.

Als je naar LCFR luistert dan hoor je Lazlow (of zo iets) op een paar momentjes zeggen "Hello welkom by Chatterbox Whats your name" ls er iemand belt dus of R* wou LCFR weer Chatherbox noemen Of Lazlow is het gewoon vergeten of R* is het vergeten want op andere momenten hoot je gewoon "Hello and welkom by Liberty city free radio" dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je naar LCFR luistert dan hoor je Lazlow (of zo iets) op een paar momentjes zeggen "Hello welkom by Chatterbox Whats your name" ls er iemand belt dus of R* wou LCFR weer Chatherbox noemen Of Lazlow is het gewoon vergeten of R* is het vergeten want op andere momenten hoot je gewoon "Hello and welkom by Liberty city free radio" dus.

'Chatterbox' is één van de praatshows op LCFR. Daarnaast heb je nog 'Coq 'O' Vin', 'Electron Zone', 'Heartland Values with Nurse Bob' en 'Breathing World'. Later, tussen 1998 en 2001 (GTA III) verandert LCFR in een Fulltime praatzender, genaamd 'Chatterbox FM'. Dit verteld Lazlow ook op een gegeven moment in zijn show op LCFR.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog iets gevonden, ik weet wel niet of het voor een EasterEgg word gerekend, maar er is ook een film die "Shoot the messenger" heet, zoals de missie op Staunton Island dacht ik!

In je "savehouse" op Staunton Island staat er een zilvere koelkast, ik vind dat die wel wat weg heeft van de zilvere versie van de playstation 3, ook de lijn tussen het diepvriesvak en het gewone koelvak komt ongeveer op de zeflde hoogte als "PLAYSTATION 3" dat op diezelfde hoogte op de ps3 geschreven staat!

PS: sorry voor de slechte foto, maar ik moest het fotograferen van mijn TV.

Bekijk hier de screens > screens

>>> Door Dizzee: Posts samengevoegd, graag niet meer dubbelposten in de toekomst. Er is een edit-knop om je vorige bericht aan te passen<<<

Dat kan toch niet, want ik denk dat GTA LCS gemaakt is voordat ze uberhaupt PS3 ontworpen hebben..

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel kunnen, de ps3 werd het eerst aan het publiek vertoont half mei 2005 tijdens de e3 beurs.

Gta lcs kwam eind oktober 2005 uit. Er was dus nog genoeg tijd om een koelkast in de vorm van de ps3 te maken.

Ik hoop niet dat hij ook zo groot word :bonk:
Link to comment
Delen op andere websites

In een missie in GTA3 moet in portland in chinatown in een steegje iets doen met zo'n vrachtwagen van een wasserette(ik weet t niet meer zo goed :? ), en als je nu in dat steegje kijkt staat zo'n wasserette vragtwagen daar ook. :puh: Ik denk dat dit een verwijzing is naar GTA3 :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
In een missie in GTA3 moet in portland in chinatown in een steegje iets doen met zo'n vrachtwagen van een wasserette(ik weet t niet meer zo goed :? ), en als je nu in dat steegje kijkt staat zo'n wasserette vragtwagen daar ook. :puh: Ik denk dat dit een verwijzing is naar GTA3 :Y

Dat betekent nog helemaal niks, ongeveer 80% van GTA Liberty City Stories is nog hetzelfde als GTAIII.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Niet echt een EE meer een verwijzing naar ZIP, een kledingwinkel in GTA:SA

Op de dozen in de achterbak van de landstalker die je achterna zit (een van de bodyguards die je Ma ingehuurd heeft tijdens de missie 'No Son of Mine') staat ZIP.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt een EE meer een verwijzing naar ZIP, een kledingwinkel in GTA:SA

Op de dozen in de achterbak van de landstalker die je achterna zit (een van de bodyguards die je Ma ingehuurd heeft tijdens de missie 'No Son of Mine') staat ZIP.

Het hoeft niet persee eem Landstalker van een Hitman te zijn, ze rijden ook gewoon rond met de dozen achterin. Volgens mij zie je ze veel op Shoreside Vale.

Mvg, Tunix

Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt een EE meer een verwijzing naar ZIP, een kledingwinkel in GTA:SA

Op de dozen in de achterbak van de landstalker die je achterna zit (een van de bodyguards die je Ma ingehuurd heeft tijdens de missie 'No Son of Mine') staat ZIP.

Het hoeft niet persee eem Landstalker van een Hitman te zijn, ze rijden ook gewoon rond met de dozen achterin. Volgens mij zie je ze veel op Shoreside Vale.

Mvg, Tunix

Nou niet alleen op Shoreside hoor . Je ziet ze overal . Idd elke keer achterin een landstalker . Meestal zie je ook een vrouw uitstappen bij het stelen van de auto :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het al bekent is, maar de Bullet die bij de Burger Shot staat, heeft een eigen kenteken!

Het kenteken daar is: Chunky! Ik heb er even een foto van gemaakt, naast een andere Bullet.

( Ok, het is een Bugatti veyron, maar de nummerplaat word niet beïnvloed door de mod :) )

Nee ik heb geen Photoshop gebruikt, ook al lijkt het wel zo...

gallery176ja0.th.jpg

:cya:

Verkeerd Topic :( Mag worden verwijderd :)

Bewerkt: door Mb.
Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt een EE meer een verwijzing naar ZIP, een kledingwinkel in GTA:SA

Op de dozen in de achterbak van de landstalker die je achterna zit (een van de bodyguards die je Ma ingehuurd heeft tijdens de missie 'No Son of Mine') staat ZIP.

Het hoeft niet persee eem Landstalker van een Hitman te zijn, ze rijden ook gewoon rond met de dozen achterin. Volgens mij zie je ze veel op Shoreside Vale.

Mvg, Tunix

Nou niet alleen op Shoreside hoor . Je ziet ze overal . Idd elke keer achterin een landstalker . Meestal zie je ook een vrouw uitstappen bij het stelen van de auto :cya:

Ik heb niet gezegd dat ze alléén op Shoreside Vale rijden, ik zei alleen dat ik ze veel zie daar ;)

Mvg, Tunix

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...