Jump to content

Easter Eggs


W3sl3y

Recommended Posts

runescaper8 (gast)

als je met een sniper op de maan richter word de maan groter en kleiner . probeer maar!

>>> Door GTA-Sheep: Volgens mij is dat al de meeste bekende Easter Egg aller tijden. En bovendien hadden we reeds een prachtig EE-topic van LCS, waar ik jouw post in heb samengevoegd<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    17

  • ASPHALT

    11

  • maarte41

    7

  • Ice Cold Killa

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb ook nog een typische vorm van Rock* humor gevonden, volgens mij is deze nog niet bekend:

Op Shoreside Vale in die industriële buurt, staat een fabriek voor het verwerken van slacht afval.

Genaamd: Boners

wat natuurlijk de meervoudsvorm is van boner, wat een stijf mannelijk geslachtsdeel is.

als deze al bekend is: Mijn excuus ;)

Link to comment
Delen op andere websites

je hebt de liberty city cocks en beavers, die in het stadion spelen.

cock = mannelijk geslachtsdeel

beaver=vrouwelijk geslachtsdeel.

ze spelen in het zelfde stadion =>doordenkertje

of was dit al bekend ?

Link to comment
Delen op andere websites

Deze twee EE's komen van Ammunation.net

Easter Egg 5

Op deze poster staan peds en vriendinnetjes uit SA.

Easter Egg 6

Redwood Cigarettes komt uit SA.

en de film 'The Mainframe' doet me denken aan the matrix als je luistert naar de beschrijving van de mainframe in een reclame bij radio x(volgens mij).

>>> Door VforV: Daar had ik ook al aan gedacht (een hele tijd geleden), maar toen ik het voorstelde wees Dizzee het af.<<<

>>> Door Dizzee: Deed ik dat? Kan ik mij niet meer herinneren. :puh: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Er zit niet eens iets in. Het is gewoon een vrachtwagen (Mule) van de seksshop, genaamd 'The Liberty SEX', waarvan je onder andere een shop in het Red Light District in Portland kan vinden. Het is gewoon een Mule met het logo van die winkel op, net zoals je een Mule hebt met het Sprunk logo op, terwijl er ook geen Sprunk flesjes/blikjes inzitten. (zou wel leuk en realistisch zijn). :)

Link to comment
Delen op andere websites

Er zit niet eens iets in. Het is gewoon een vrachtwagen (Mule) van de seksshop, genaamd 'The Liberty SEX', waarvan je onder andere een shop in het Red Light District in Portland kan vinden. Het is gewoon een Mule met het logo van die winkel op, net zoals je een Mule hebt met het Sprunk logo op, terwijl er ook geen Sprunk flesjes/blikjes inzitten. (zou wel leuk en realistisch zijn). :)

Als er echt producten uit de winkels in de Mules zouden zitten, wat zou er dan in die van "The Liberty SEX" zitten? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Als er echt producten uit de winkels in de Mules zouden zitten, wat zou er dan in die van "The Liberty SEX" zitten? :bonk:

Wil je dit echt weten? :cab:

Dit zouden dildo's (zoals die in GTA San Andreas), Playboy-achtige magazines etc. kunnen zijn. De rest laat ik aan jouw fantasie over. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Als er echt producten uit de winkels in de Mules zouden zitten, wat zou er dan in die van "The Liberty SEX" zitten? :bonk:

Wil je dit echt weten? :cab:

Dit zouden dildo's (zoals die in GTA San Andreas), Playboy-achtige magazines etc. kunnen zijn. De rest laat ik aan jouw fantasie over. :clown:

Haha en daar ga je ook echt serieus op in :puh: Ookal zouden die dingen erin zitten, je zou er toch niet veel aan kunnen zien. De graphics zijn daar denk ik te slecht voor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Op staunton Island is een bar te vinden met de naam "Bar-ium". Dit is natuurlijk afgeleid van het element Barium met symbool Ba, atoomnummer 56 en atoommassa 137,34(op sommige plaatsen staat 137,33).

snap036gs4.png

Op Portland bevind zich een boekenwinkel met de naam "Page³", een verwijzing naar de bekende Page Three Girls uit The Sun.

snap035qf0.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

je kan er geen plaatje van nemen dus ik zeg het eerlijk: in een reclame op iedere radio zender hoor je iets over een film : SPace monkeys

de tagline daarvan : In space no one hear you cry. .... Dat is tevens ook de tagline van de film alien maar dan ietsie anders namelijk:

In space no one hear you scream.

PS: DIT IS NIET VALS! :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Kalvin Clein, de echte mannen kennen het. Er staat ook een stukje tekst bij, ook iets met mannen of vrouwen. Het heeft er veel van weg? Wat denk je VforV?

Ik heb even Calvin Klein logo ingetikt op Google Afbeeldingen:

Calvin%20Klein%20Logo.gif

nav.jpg

Je zou kunnen zeggen dat het lettertype er een beetje op lijkt, maar ik ben er niet zeker van.

IN GTA LCS STAAT ER Kc in plaats van Ck

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...