Jump to content

Luigi's Sex Club wel in 1992 en 2000


W3sl3y

Recommended Posts

In alle previews is al duidelijk gemaakt dat dit exact op dezelfde plek als Sex Club 7 is. Ook is in de trailer duidelijk te zien dat dit hetzelfde gebouw is met alleen maar een ander frontje.

Oeps, vergeten dat er ook nog een trailer was.. :sst:

Ik heb hem maar 1 keer gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Makkelijk te verklaren. GTA III kwam uit in 2001 en speelde ook af in 2001, toen hebben ze de Luigi's club gemaakt. GTA SA kwam uit in 2004 en speelt af in 1992, dus volgens Rockstars bedoelingen was de Luigi's Club toen al aanwezig. Wanneer ze GTA LCS gemaakt hadden, heeft waarschijnlijk niemand er aangedacht dat je in SA even in een cutscene de 'Luigi's club' voorkomt. Natuurlijk kan je ook zeggen dat de Luigi's club gewoon even is vervangen en dan terug gekomen. Maar als je logisch nadenkt besef je dus dat het waarschijnlijk een fout is.

Link to comment
Delen op andere websites

Makkelijk te verklaren. GTA III kwam uit in 2001 en speelde ook af in 2001, toen hebben ze de Luigi's club gemaakt. GTA SA kwam uit in 2004 en speelt af in 1992, dus volgens Rockstars bedoelingen was de Luigi's Club toen al aanwezig. Wanneer ze GTA LCS gemaakt hadden, heeft waarschijnlijk niemand er aangedacht dat je in SA even in een cutscene de 'Luigi's club' voorkomt. Natuurlijk kan je ook zeggen dat de Luigi's club gewoon even is vervangen en dan terug gekomen. Maar als je logisch nadenkt besef je dus dat het waarschijnlijk een fout is.

Dit heet nou bumpen. :duh:

Maar aangezien je wel een(en nog de enige juiste) verklaring hebt gegeven is dit denk ik niet zo erg. Maar dit dacht ik ook gelijk toen ik het zag.

Link to comment
Delen op andere websites

Mischien is het na 1992 overgenomen door de Sindacco`s

Dit zou een logische verklaring zijn aangezien in LCS de sexclub van de sindacco`s is.

Maar het is denk ik gewoon een klein foutje dat rockstar over het hoofd heeft gezien. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Ik denk dat Luigi in begin jaren 90 de club heeft opgebouwt en dat daarna een paar jaren de club bezet word door Joseph Daniel o Toole.En als hij word vermoord wordt dan kan Luigi de club weer terug nemen.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Luigi in begin jaren 90 de club heeft opgebouwt en dat daarna een paar jaren de club bezet word door Joseph Daniel o Toole.En als hij word vermoord wordt dan kan Luigi de club weer terug nemen.. :puh:

Heel onlogisch. Want dan zou er echt wel een missie zijn geweest dat je Luigi zou moeten helpen ofzo. Mijn oordeel. schoonheidsfout, want laten we niet vergeten dat LC niet is afgebouwt in SA omdat er vermoedelijk meerdere missies zouden plaatsvinden in Liberty City

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Makkelijk te verklaren. GTA III kwam uit in 2001 en speelde ook af in 2001, toen hebben ze de Luigi's club gemaakt. GTA SA kwam uit in 2004 en speelt af in 1992, dus volgens Rockstars bedoelingen was de Luigi's Club toen al aanwezig. Wanneer ze GTA LCS gemaakt hadden, heeft waarschijnlijk niemand er aangedacht dat je in SA even in een cutscene de 'Luigi's club' voorkomt. Natuurlijk kan je ook zeggen dat de Luigi's club gewoon even is vervangen en dan terug gekomen. Maar als je logisch nadenkt besef je dus dat het waarschijnlijk een fout is.
Dat moet het wel zijn,want ze kunnen natuurlijk niet overal opletten.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Ok misschien heb je het niet door

maar Liberty City is niet het zelfde als San Andreas :duh:

Dus is eigenlijk domme vraag ;)

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Ja die auto,s van sa rijden daar rond in,plaats van de gebruikelijke auto,s in LC.
Link to comment
Delen op andere websites

mjah lol het spel zat al volgepropt met props van SA dus ik denk niet dat ze er speciaal nog LC voertuigen gaan bijhalen.

trouwens ik vind het zo wel plezant om LC te kunnen doorgaan met SA voertuigen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...