Jump to content

Gebouw waar je in kunt


Fireman

Recommended Posts

Er is een gebouw waaar je in kunt springen in Mobile RV park level 2 als je daar naar zo'n spawn van een shotgun gaat (niet die ene achter the Ol' banjo maar zon huisje. Daar kan je dan tegen aan springen en dan zit je in het huis niet erg boeiend hoor maar misschien leuk om te weten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrKooKie

    7

  • Lantyz

    6

  • danielc

    5

  • Flitskikker

    4

In multiplayer staat er in het Residential District ook ergens een garage bij The SRS Scientists open. Wanneer je hierin rijdt, belandt je onder het level. Met een auto kan je dan onder het grondoppervlak doorrijden. Je kunt echter heel lastig weer terug naar boven. Het is wel een leuke grap om 's met een tegenstander uit te halen; Hem in die garage lokken. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

In multiplayer staat er in het Residential District ook ergens een garage bij The SRS Scientists open. Wanneer je hierin rijdt, belandt je onder het level. Met een auto kan je dan onder het grondoppervlak doorrijden. Je kunt echter heel lastig weer terug naar boven. Het is wel een leuke grap om 's met een tegenstander uit te halen; Hem in die garage lokken. ^_^

Ik heb nog nooit multiplayer gedaan :( (terwijl ik het spel 5 jaar gespeeld heb) ik ken level 2 toch nog wel helemaal uit mn hoofd ik ging altijd naar the Alama Matter Prison om gastjes met een taxi uit de gevangenis te halen :) . Ik heb ook alle dingen die open gaan bij missie's in een boekje staan moet ik alleen nog ff terugvinden. Ik weet zelfs nog waar alle wang cars staan wist iemand trouwens dat wanneer je een wang auto vindt hem dan saved en dan weer die zelfde auto pakt je ook de wang car bonus krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
zou je niet gwn zoon object kunnen invoegen van een foto van een bank ofzo van boven dat het net lijkt als er een bank staat?

Huh? Bedoel je dat je in GTA2 een gebouw wilt plaatsen met je eigen texture?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zo ingewikkeld? Je kunt net zo goed gewoon OBJ_DATA bankje ( X , Y , Z ) 0 BENCH in je script zetten.

Hoe kwamen we hier eigenlijk zo ineens op..? Het ene moment hebben we het over WangCars, en vervolgens ineens over parkbankjes. :?

Link to comment
Delen op andere websites

We hadden het over Wang Cars en oppeens poste DanielC:

zou je niet gwn zoon object kunnen invoegen van een foto van een bank ofzo van boven dat het net lijkt als er een bank staat?

Ik snap eigenlijk nog steeds niet wat hij bedoelt :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hier hebbie het gebouw en nog een paar andere dingen:

bug23yh.th.jpg

Dan spring je:

bug31sr.th.jpg

Hier is een bug met het verkeerde gastje in de missie We love you Grandpa van de Scientists gele telefoon beneden:

bug0sw.th.jpg

De speciale pickup die je in die missie kan krijgen:

speccar2kf.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...