Jump to content

Show jouw models I


Bradley H.

Recommended Posts

als jij zo slecht bent als je zecht dan geloov ik er echt helemaal nix van dat jij dat hebt gemaakt dat allemaal zo gedetaileers met die regen mijk ik geloof er geen zak van dat jij dat hebt gemaakt (sorry voor mijn taal)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~> GizmO <~

    261

  • Jorge_F

    221

  • Blastov

    202

  • kees1991

    147

Top Posters In This Topic

Posted Images

als jij zo slecht bent als je zecht dan geloov ik er echt helemaal nix van dat jij dat hebt gemaakt dat allemaal zo gedetaileers met die regen mijk ik geloof er geen zak van dat jij dat hebt gemaakt (sorry voor mijn taal)

Als je in het Martineza topic rond kijkt dan zal je wel wat anders zeggen :sigaar:

@PizzaTonno: ziet er erg mooi uit. alleen voor wat ga je het gebruiken? voor Gta ofso :puh:

KUTGW

@Gybrus: Ziet er mooi uit!! Heel erg mooi gedataileerd (of hoe je dat ook zegt) Ga je die molen ook nog texturen ?? nou ja KUTGW

binnenkort ga ik mss ook weer is moddelen eerst moet ik me eigen PC terug hebben. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Aber naturlich komt er een textuurtje op =D

new screen.

Ja ik weet het beetje weinig detail.. (omg wat een onzin xD)

More to come =D

Grats

EDIT:

=D

Ik ga nu slapen ofzo cya

Grats

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie Molen.

En, wat PizzaTonno betreft (was het vroeger niet kaaspizza? :puh:)

Volgens mij model jij al best lang want je bent al aan het begin van dit topic actief.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik ben Martijn. Jullie zullen me ondertussen vast al niet meer kennen, maar ik vind moddelen ook wel leuk. :roll:

neelievernietct5.th.png

Niet te streng beoordelen hoor, want ik ben nog niet zo bekent in de modding. :N

Mit freundlichem Gruß.

*Je molen ziet er trouwens goed uit tot nu toe.. Zit er ook een deur in..? Ga zo door dan he.. T_T Ben benieuwd naar je eind resultaat..

je bent zo slecht nu ook weer niet, en natuurlijk ken ik je nog kaaspizza

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er leuk uit stefanneke, kan het kloppen dat ik dat wel eens vaker van je heb gezien..?

Ik begin er weer wat lol in te krijgen. :) Wie weet ga ik weer wat actiever moddelen. :{

rev1wh9.png

Kusjes Martijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Helleu.

niet veel gedaan vandaag heb nogal koppijn ect.

Grats

(pizza zoek je weer aandacht xD)

EDIT: Pizza gebruik je g-max?

als je gewoon 3dsmax gebruikt druk dan eens vaker op F9 en F10 <render-render options>

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

(pizza zoek je weer aandacht xD)

EDIT: Pizza gebruik je g-max?

als je gewoon 3dsmax gebruikt druk dan eens vaker op F9 en F10 <render-render options>

Ja, ik zoek altijd aandacht.

Nee, ik gebruik stiekem gewoon 3ds max.

Nee, renders maken is zooo 2006, geeft alleen maar een verkeert beeld, als hoe het er ingame uit zal gaan zien. tegen woordig is het hip om je models via lightning deaup te maken, Lees maar in het handboek van GTA modeling.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er leuk uit stefanneke, kan het kloppen dat ik dat wel eens vaker van je heb gezien..?

Ik begin er weer wat lol in te krijgen. :) Wie weet ga ik weer wat actiever moddelen. :{

Kusjes Martijn.

Alstjeblieft, ga niet actiever modellen :schater: Neej grapje.

En het kan goed zijn dat je dat model eerder hebt gezien, ongeveer een maand geleden aan begonnen voor GLD.

En renders zien er veel mooier uit.

Maakt niet uit dat ze er anders ingame komen te zien. ik zet bijna nooit iets ingame (behalve dan voor GLD)

@ Dhr. Gybrus

Mooie molen, lkkr veel detail :eten: . (Ik heb ook al de hele dag hoofdpijn (nouja, migraine :clown: ))

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Boing

Klein foutje ondekt de achterkant van het dak was te smal even iets breder gemaakt =D

voor de mensen die van lekker groot houden.

(kun je alles lekker goed bekijken =D)

Grats =D

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat dit topic niet meer overzichtelijk is, vanwege de hoeveelheid pagina's ook dat de regels niet meer worden nageleeft, gooi ik hier een slotje op. Maar geen nood, het topic loopt gewoon verder, alleen in een nieuw topic met nieuwe regels. Dat kan je hier vinden. Succes heren.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...