Jump to content

radar en wapenicoon


maarte41

Recommended Posts

wat is er mis met dat health balkje, ziet er toch ongeveer toch het zelfde uit als in SA.

Maar is vind de health uit gta 3 en gta vc toch handiger

.(¯\/¯)   /|    /¯\   /¯\

  \    /     |    |   | |   |

    \/    __|__ \_/  \_/

zou ik ook hadiger vinden

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cpt.Pinguin

    11

  • Insane

    6

  • Flitskikker

    4

  • Mark B.

    3

Dat is toch ook logisch,, ik vind zelf ook dat ze beter cjfers konden gebruiken maja dat gaan ze nu niet meer veranderen,, ik vind psp te duur,, ik download ook gewoon een psp emulator als die uit is met LCS erbij dan kan je um op de pc spelen :D

als je het spel zelf niet hebt op de psp dan is het verboden om met emulator lcs te doen

Bewerkt: door Cpt.Pinguin
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is toch ook logisch,, ik vind zelf ook dat ze beter cjfers konden gebruiken maja dat gaan ze nu niet meer veranderen,, ik vind psp te duur,, ik download ook gewoon een psp emulator als die uit is met LCS erbij dan kan je um op de pc spelen :D

als je het spel zelf niet hebt op de psp dan is het verboden om met emulator lcs te doen

Nou en? Kan me wat schelen, ik ga niet speciaal een PSP kopen, het is hun eigen domme schuld dat hij alleen op de PSP uit komt...Maar dit is én warez én off topic, dus laten we on topic gaan vrienden. :'D En die health balk is bespottelijk, vinden jullie dat ook? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is toch ook logisch,, ik vind zelf ook dat ze beter cjfers konden gebruiken maja dat gaan ze nu niet meer veranderen,, ik vind psp te duur,, ik download ook gewoon een psp emulator als die uit is met LCS erbij dan kan je um op de pc spelen :D

als je het spel zelf niet hebt op de psp dan is het verboden om met emulator lcs te doen

Nou en? Kan me wat schelen, ik ga niet speciaal een PSP kopen, het is hun eigen domme schuld dat hij alleen op de PSP uit komt...Maar dit is én warez én off topic, dus laten we on topic gaan vrienden. :'D En die health balk is bespottelijk, vinden jullie dat ook? :?

ik wil hier toch nog ff op reageren, want ik vind dat juist slim dat het een PSP Only game is, daardoor wordt de psp meer verkocht.

Ik vind de psp ook duur, maar ik vind het waar voor me geld en ik zou zeker niet zo vage emulator downloaden. Trouwens is de PSP een handheld, bijvoorbeeld om mee te nemen op vakantie of in de trein. als je op zo'n emulator speelt zit je alsnog vast aan een pc :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is toch ook logisch,, ik vind zelf ook dat ze beter cjfers konden gebruiken maja dat gaan ze nu niet meer veranderen,, ik vind psp te duur,, ik download ook gewoon een psp emulator als die uit is met LCS erbij dan kan je um op de pc spelen :D

als je het spel zelf niet hebt op de psp dan is het verboden om met emulator lcs te doen

Nou en? Kan me wat schelen, ik ga niet speciaal een PSP kopen, het is hun eigen domme schuld dat hij alleen op de PSP uit komt...Maar dit is én warez én off topic, dus laten we on topic gaan vrienden. :'D En die health balk is bespottelijk, vinden jullie dat ook? :?

ik wil hier toch nog ff op reageren, want ik vind dat juist slim dat het een PSP Only game is, daardoor wordt de psp meer verkocht.

Ik vind de psp ook duur, maar ik vind het waar voor me geld en ik zou zeker niet zo vage emulator downloaden. Trouwens is de PSP een handheld, bijvoorbeeld om mee te nemen op vakantie of in de trein. als je op zo'n emulator speelt zit je alsnog vast aan een pc :puh:

de pc heeft tenminste een muis, ma als het een emulator is waar het zelfde miksysteem van psp, dan zou het wel raar zijn om op emulator te spelen, ( oftewel zwaar verrot )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...