Jump to content

Wat doe je altijd als eerste als je lcs speelt


Cpt.Pinguin

Wat doe je altijd als eerste als je lcs speelt  

92 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat doe je altijd als eerste als je lcs speelt

    • gelijk de verhaal lijn volgen ( missies doen )
      31
    • een opa vermoorden, geld jatten en wapen kopen en lc terroriseren
      24
    • na de auto dealer gaan waar in gta3 de banshee stond ( nu waarschijnlijk ook
      7
    • de ferrie bekijken
      7
    • ambulance missies doen om meer max health te krijgen
      4
    • anders, ( geef beschrijving )
      14


Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cpt.Pinguin

    19

  • Insane

    9

  • The Golden Fighter

    8

  • Samurai

    8

ik zou ook graag naar Shoreside Valley willen om te kijken wat er met die tunnel in aanbouw is bij die villa's, misschien is die tunnel er nog niet of misschien is hij af dat hij in GTA III afgebroken wordt.

dit is wat je het eerst gaat doen, in shoreside VALE kan je in het begin nog niet kunnen komen :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

weet ik, maar ik zeg ook dat ik dat graag zou doen, misschien met een dan eventuele trainer, en dan start ik voor de missies gewoon een nieuwe savegame zonder cheats en trainer. 8)

Bewerkt: door Insane
Link to comment
Delen op andere websites

weet ik, maar ik zeg ook dat ik dat graag zou doen, misschien met een dan eventuele trainer, en dan start ik voor de missies gewoon een nieuwe savegame zonder cheats en trainer. 8)

meester idee:O

ga wel met vliegende auto cheat er naar toe over de brug heen en als ik alles gezien heb dat mogelijk veranderd zou zijn start ik gewoon weer new game zonder cheats, ma aan de andere kant, als je missies doet ben je heel wat minder blij om " eindelijk " bij het andere eiland te zijn want je kon het toch al lang

Link to comment
Delen op andere websites

dat kan, is het al bekend vanaf wanneer die ferry gaat varen, want het lijkt me niet dat je in het begin van het spel al met die ferry naar Staunton kan :sigaar:

waarschijnlijk op de laaste missie van portland

Link to comment
Delen op andere websites

dat kan, is het al bekend vanaf wanneer die ferry gaat varen, want het lijkt me niet dat je in het begin van het spel al met die ferry naar Staunton kan :sigaar:

waarschijnlijk op de laaste missie van portland

ok, dat lijkt me best wel leuk als ik daar mee kan varen naar Staunton, dat is weer is iets anders dan met de auto over de brug :)

Link to comment
Delen op andere websites

dat kan, is het al bekend vanaf wanneer die ferry gaat varen, want het lijkt me niet dat je in het begin van het spel al met die ferry naar Staunton kan :sigaar:

waarschijnlijk op de laaste missie van portland

ok, dat lijkt me best wel leuk als ik daar mee kan varen naar Staunton, dat is weer is iets anders dan met de auto over de brug :)

waarschijnlijk word er voor je gevaren en jij niet zelf, en zit je met je auto in de ferrie

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...