Jump to content

Wat moet er echt nieuw/verbeterd zijn?


ThOmAsZ

Recommended Posts

Daar heb gelijk in dat slot zorgt ervoor dat je er niet in kunt en als je er dan wel inkunt als hij op slot zat..  :slotje:  dan kan hij de auto niet starten  :ch:  echt irritant maar het zou vet zijn als je bijv. auto sloten kon kraken en bij huizen kan inbreken enzo..  8)

volgens mij komt inbreken niet in het spel, tenminste daar is denk ik nog nooit over gepraat, en heb het ook niet in 1 van de biljoen previews gezien

Bewerkt: door Cpt.Pinguin
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Insane

    11

  • Cpt.Pinguin

    11

  • ThOmAsZ

    2

  • GTA-Freak2

    1

ik vond dat inbreken niet echt leuk, het was wel geinig dat het er is gestopt is.

In lcs zal het denk ik ook niet zitten omdat het dan te groot wordt, want dan moet je ook weer in heel veel huizen moeten komen. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vond dat inbreken niet echt leuk, het was wel geinig dat het er is gestopt is.

In lcs zal het denk ik ook niet zitten omdat het dan te groot wordt, want dan moet je ook weer in heel veel huizen moeten komen. :cya:

je zou dan alleen bij ssh kunnen inbreken :cab: wah hopelijk zit dat 100 taxi missies er niet in, heb ik nooit gedaan, alleen in gta 3 en vc, sa was het veel te erg

Link to comment
Delen op andere websites

ik wel in SA, maar het duurde veel te lang en het was redelijk moeilijk, terwijl je er alleen maar nitro op alle taxi's mee kreeg, dat was met een cheat trouwens ook te krijgen :bonk:

maar rockstar ging er niet vanuit dat er mensen waren die cheaten :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

jah, als je het bijvoorbeeld hebt uitgespeeld, dan heb je eigenlijk toch niks meer anders te doen en dan kan je gewoon lekker cheaten en een vette chaos in de stad maken :'D

Bewerkt: door Insane
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...