Jump to content

multiplayer in lcs


GTA-Freak2

Recommended Posts

ik vind het echt vet, normaal was dat alleen op de pc met een multi mod, maar dat gaat vaak nooit beter dan als de makers van het spel het er zelf in zetten.

je kan met 6 personen tegelijk spelen en dat geldt volgens mij ook als je met ze 6e in 1 kamer bent ofzo. :'D

Link to comment
Delen op andere websites

Een goede zaak dat een multiplayer optie erin zit :D

Zit er toch nog iets heel nieuws in Liberty City Stories.

En het stimuleert zeker de koop, want de multiplayer optie word voor de eerste keer vertoond.

Liberty City Surviver - Een deathmatch mode

Protection Racket - Vernietig voertuigen van het andere team

Get Stretch - Steel voertuigen van het andere team

Liberty City Surviver lijkt mij het mooiste, lekker elkaar afknallen.

Link to comment
Delen op andere websites

dit had ik gepost op de home van gtagames.nl

ik zat zo te kijken op de Grand Theft Auto: Liberty City Stories website bij multiplayer waar ik die 3 modes zag die patrick w al eerder noemde maar je kon daar ook nog naar beneden klikken, waar stond: More to be announced.

ik denk dus dat er nog meer multiplayer modes zullen verschijnen

dat lijkt me echt vet als er nog meer modes zouden verschijnen :'D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het helemaal geweldig van Rockstar.

Ik geloof best dat Rockstar meer modes uit brengt :D

Maar wat wel een nadeel is, is dat je (als je leuk wil spelen) met ze zessen in 1 kamer moet zijn om te spelen.

Vind jij maar eens 6 vrienden van je die alle 6 een PSP hebben inclusief GTA: LCS.

Is het al bekend of je een kabeltje nodig hebt of of het gaat via bluetooth ofzoiets dergelijks.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat wel een nadeel is, is dat je (als je leuk wil spelen) met ze zessen in 1 kamer moet zijn om te spelen.

Vind jij maar eens 6 vrienden van je die alle 6 een PSP hebben inclusief GTA: LCS.

Is het al bekend of je een kabeltje nodig hebt of of het gaat via bluetooth ofzoiets dergelijks.

Ja precies vind er maar eens 6!

Volgens mij gaat de multiplayer optie via de WiFi functie

Link to comment
Delen op andere websites

op de officiele psp site kan je een online account aanmaken, volgens mij is dat voor dat je bijv tegen iemand uit engeland kan :)

misschien pikt de psp draadloos internet op waardoor je met iedereen op wereld zou kunnen spelen ( die psp,lcs heeft )

Link to comment
Delen op andere websites

misschien pikt de psp draadloos internet op waardoor je met iedereen op wereld zou kunnen spelen ( die psp,lcs heeft

Je moet gewoon met je psp door de straat lopen, ff bij alle huizen langs en dan ff scannen naar een Toeganspunt. :bonk: Gratis draadloos internet. als er geen beveiliging opzit tenminste.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...