Jump to content

multiplayer in lcs


GTA-Freak2

Recommended Posts

Als de PSP draadloos internet ondersteunt zou het natuurlijk geen probleem zijn.

Maar als je gewoon met z'n allen in 1 kamer moet gaan zitten is het toch wat lastiger.

maar als je niet in 1 kamer zzit kun je niet met elkaar praten

Link to comment
Delen op andere websites

W3sl3y,2 Oct 2005, 12:33:09] Als je aan het gamen bent moet je ook je mond dicht houden :puh:

hoe kan je je teamgenoot bijv zeggen waar je bent in deathmatch, of hem waarschuwen voor vijand, of anderzom :bonk:

ik denk dat het gewoon via die wi-fi ding gaat wat op je psp zit.en ik denk dat je het gewoon met ze twee kan doen  :D

wat is een wi-fi?

Bewerkt: door Cpt.Pinguin
Link to comment
Delen op andere websites

W3sl3y,2 Oct 2005, 12:33:09] Als je aan het gamen bent moet je ook je mond dicht houden :puh:

hoe kan je je teamgenoot bijv zeggen waar je bent in deathmatch, of hem waarschuwen voor vijand, of anderzom :bonk:

ik denk dat het gewoon via die wi-fi ding gaat wat op je psp zit.en ik denk dat je het gewoon met ze twee kan doen  :D

wat is een wi-fi?

wi-fi staat voor WIRELESS FIDELITY.En stelt je in staat een LAN op te zetten zonder het gebruik van kabels. (dus je kan samen met andere psp in de buurt van 50 meter online spelen hoeveel verschilt per spel) bijvoorbeeld GTA LCS kan tot 6 PSP met elkaar spelen.

SNAPPIE

Bewerkt: door GTAlibertycitystories
Link to comment
Delen op andere websites

wi-fi staat voor WIRELESS FIDELITY.En stelt je in staat een LAN op te zetten zonder het gebruik van kabels. (dus je kan samen met andere psp in de buurt van 50 meter online spelen hoeveel verschilt per spel) bijvoorbeeld GTA LCS kan tot 6 PSP met elkaar spelen.

SNAPPIE

ik denk het wel, ma op deze manier lijkt het me niet echt leuk te spelen, als je thuisbent, en een lan hou ik ook niet elke dag

Link to comment
Delen op andere websites

W3sl3y,2 Oct 2005, 12:33:09] Als je aan het gamen bent moet je ook je mond dicht houden :puh:

hoe kan je je teamgenoot bijv zeggen waar je bent in deathmatch, of hem waarschuwen voor vijand, of anderzom :bonk:

ik denk dat het gewoon via die wi-fi ding gaat wat op je psp zit.en ik denk dat je het gewoon met ze twee kan doen  :D

wat is een wi-fi?

wi-fi staat voor WIRELESS FIDELITY.En stelt je in staat een LAN op te zetten zonder het gebruik van kabels. (dus je kan samen met andere psp in de buurt van 50 meter online spelen hoeveel verschilt per spel) bijvoorbeeld GTA LCS kan tot 6 PSP met elkaar spelen.

SNAPPIE

dus WLAN ( Wireless Lan) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...