Jump to content

Het sterkste punt van GTA2


P-Jamma

Recommended Posts

Wat vind jij nu eigenlijk het sterkste punt van GTA2?

Zeg hier je mening: bijvoorbeeld, de vrijheid van het spel, de wapens, of de missies die erin verwerkt zitten, zeg ook meteen het liefst waarom...

Ik vind persoonlijk de vrijheid en de sfeer in het spel een van de sterkste punten, telkens als GTA2 speel, vind ik het op de een of andere manier er heel "gezellig" uitzien :Y ...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrKooKie

    10

  • Lakser_u

    4

  • need my speed

    2

  • danielc

    2

De absurde droogheid van het spel vind ik geweldig. In feite is GTA2 een heel gewelddadig spel, maar zo voelt het niet. De bizarre humor maakt het juist heel luchtig. vanaf GTA III is datgene wat je platrijdt echt een 'mens', in GTA en GTA2 heb je dat gevoel niet zo. Alleen het geluid al wanneer je iemand onder je bumper krijgt. ^_^ Ook de sfeer van 'alles mag, niets moet' komt het spel zeer ten goede.

En tenslotte is de Multiplayer een enorm sterk punt van GTA2. Het ideale spel om even wat lol te hebben. Weinig complicaties, niet totaal ingespannen achter je PC zitten, gewoon wat gein maken met je tegenstander. In mijn ogen vele malen beter dan MTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit spel wel niet zovaak gespeeld en weet er ook niet zoveel meer van.

Maar de sterkste punten van dit spel is toch de vrijheid die het spel je geeft.

Net zoals bij alle andere GTA's.

De vrijheid is het belangrijkste punt bij GTA.

De vrijheid maakt GTA zo'n mooie game.

Als die vrijheid er niet in zat was GTA een stuk minder bekend en was het een minder goede game.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk is vrijheid het belangrijkste, maar dat geld voor elke versie van GTA.

Bijvoorbeeld dat je niet altijd de missie moet volgen zoals bijvoorbeeld bij HL-2, wat tóch een zeer goede game is.

Maar ik vind dat er in GTA II een goeie sfeer hangt, net zoals Mazzeltje zei, geweldadig maar mét humor! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

toen de eerste gta uitkwam was het direct een succes

omdat in alle games die er toen waren je een missie of iets dergelijks moest doen en nooit alles kon doen wat je, wou en je kon je alleen maar bewegen in een zeer beperkte ruimte! gta was iets nieuws je kon doen en laten wat je wou! geen zin in een missie dan doe je dat niet groot succes ookal heb ik de tijd van gta 1 enz niet meegemaakt ik speelde als 1ste gta 2. maar vooral de ruimtes en de geheime plekjes maken het leuk ik was toen 7 ofzo maar het is nog steeds wel een leuk spel! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...