Jump to content

Het sterkste punt van GTA2


P-Jamma

Recommended Posts

wat ik mooi vind aan Gta 2 is dat het wel van van bovenaf is maar toch zeer mooi(voor die tijd) is. ook is de sfeer gewoon leuk daar :Y

Van bovenaf is het nogal apart, vergeleken als je een rondrit maakt in de editor... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrKooKie

    10

  • Lakser_u

    4

  • need my speed

    2

  • danielc

    2

ik vond de sfeer ook heel leuk dat is net zo bij vc die sfeer hoe ik gewoon van, de sfeeren zijn natuurlijk wel anders maar ze zijn allebij leuk, minpunten weet ik zo niet maar ze zijn er wel, als je bijv gaat vergelijken naar gta 3 kan je er zoveel opnoemen

Link to comment
Delen op andere websites

ik vond de sfeer ook heel leuk dat is net zo bij vc die sfeer hoe ik gewoon van, de sfeeren zijn natuurlijk wel anders maar ze zijn allebij leuk, minpunten weet ik zo niet maar ze zijn er wel, als je bijv gaat vergelijken naar gta 3 kan je er zoveel opnoemen

GTA2 kent 1 minpunt, (voor mij dan), details... :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het onrealisme echt leuk. Er zit ook geen verhaallijn in ofzo... In bijvoorbeeld Vice City moet je eerst het eerste deel uitspelen voordat je naar het leuke-auto-gedeelte kan :duh: .

En agenten die vliegenm omdat je toevallig een autobom midden op straat laat ontploffen enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...