Jump to content

GTA Vice City jokes


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Arjen

    23

  • Baffie

    18

  • Thabit

    14

  • Lantyz

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 maand later...

Grappige dingen in GTA VC... Dan zijn we nog wel even bezig

Is er wel eens iemand in appartement 3A geweest? Nee?

Het is een beetje lastig uit te leggen, maar probeer me te volgen;

Ga naar het meest zuidelijke hospitaal op het eerste eiland.

Loop richting Pay 'n' Spray.

Naast de Pay 'n' Spray staat een laag oranje/roze gebouw.

Loop naar dat gebouw.

Loop er omheen totdat je een open deur gevonden hebt, op de eerste verdieping.

Ga de deur door en je bent in appartement 3A. Het lijkt erop dat er een drugsdeal niet helemaal naar wens verlopen is; de koffer vol met drugs staat er nog, enne... uhm... kijk zelf maar in de badkamer ;)

En dan ligt er nog het een en ander in het water; autowrakken, scheepswrakken, een duikboot, lijken met een blok beton aan hun been...

De boot die je in GTAIII opblaast ligt in GTA VC aangemeerd! Alleen hier is de boot nog helemaal intact.

Vlieg met een heli over de zwembaden in Starfish Island en kijk naar de vorm!

Link to comment
Delen op andere websites

Bekijk ook de reclameborden bij het vliegveld eens, daar zitten ook vaak geintjes in verborgen.

En winkelruiten zijn ook vaak grappig. Als je bij Romero's Butchers (een slager in little Haïti, naast de Pizzeria) naar binnen kijkt zie je gevilde mensenlijken en organen liggen. Nog leuker: Dezelfde Romero runt ook een mortuarium in een gebouw ernaast. Achter het mortuarium zie je drie graven, in één ervan ligt een geraamte. Beide bedrijven hebben overigens een auto;

De Romero Hearse, alleen beschikbaar tijdens een missie;

En een vrachtwagenachtig iets, waar ook vlees in ligt als je de achterklep eraf slaat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

wat voor een opschrift heeft die vrachtwagen?

ps:ik heb de romero uit die missie van de cubanen en daarin ligt het lijk van hun leider,en als je die romero vergelijkt met andere dan is de lijkkist anders!! heeeel cool

(ik verzamel van die exclusieve dingen in vice city)

Link to comment
Delen op andere websites

Zeg, die met de appartment 3a, doet me denken aan iets, jullie niet?

Zoiets als, een van de eerste scenes van SCARFACE?! Heel grappig.

Altijd al geweten dat vice city een soort van mix is van Scarface(kijk ook maar eens in je eigen kamer in vercetti estate, puur scarface!),

the Goodfellas(stem van tommi vercetti is gedaan door Ray Liotta), Miami Vice(radiozenders, politie, tommi en lance, alles eigenlijk) en niet te vergeten natuurlijk een duidelijk vervolg op gta3.

Link to comment
Delen op andere websites

wat voor een opschrift heeft die vrachtwagen?

ps:ik heb de romero uit die missie van de cubanen en daarin ligt het lijk van hun leider,en als je die romero vergelijkt met andere dan is de lijkkist anders!! heeeel cool

Opschrift... pffft... Daar vraag je me wat. Romero Butchers ofzo, dacht ik, niet echt veel speciaals, toch? Maar er hangen wel grote (formaat mens? :puh: ) stukken vlees in als je de achterklep eraf beukt.

Link to comment
Delen op andere websites

heey ik heb ook nog een joke gevonden!!!! :D

maar hij is best ordinair...ik was met de jatpack aan het rondvliegen toen ik dit zag: (kijk naar de lampjes in het flatgebouw)

post-3-1088700253.jpg

Bewerkt: door Rambo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...