Jump to content

WK 2006


NandroDavids

Recommended Posts

2. Kuyt kan overal in de aanval spelen, linksbuiten, rechtsbuiten in de spits en zelfs op de 10.

Dat kan hij dus niet, een buitenspeler moet techniek hebben, een schaar, het kunnen geven van een panna, het kunnen imponeren van het publiek. Alleen technische spelers als Babel, Robben, v. Persie en Castelen kunnen dat. De enige positie waar Kuyt een beetje voor geschikt is in oranje is centraal in de spits alleen staan daar al grote namen als v. Nistelrooy en Huntelaar.

v. Nistelrooy doet het trouwens wel heel goed bij zijn club, ik raad je aan om wat vaker op zaterdag- en zondagavond naar studio sport te kijken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 719
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    52

  • Ruurd31

    29

  • SamShine

    27

  • RobertSA

    27

Kuyt is dik wel beter als huntelaar. :sst:

Kuyt heeft veel meer assist gegeven en daarom ook goed voor meer doelpunten dan huntelaar, tevens heeft kuyt itt huntelaar nog nooit van balletjesafwachten gehoord.

Jouw mening.

Meeste niet.

Ik vind dat ipv babel makaay geselecteerd had moeten worden

Makaay doet het goed bij Bayern Munchen maar niet bij de Nederlandse Elftal.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat ipv babel makaay geselecteerd had moeten worden

Makaay doet het goed bij Bayern Munchen maar niet bij de Nederlandse Elftal.

En doet Babel het dan wel goed bij Ajax? ( :schater: )

Wel bij Nederlandse Elftal.

Link to comment
Delen op andere websites

Kuyt is dik wel beter als huntelaar. :sst:

Kuyt heeft veel meer assist gegeven en daarom ook goed voor meer doelpunten dan huntelaar, tevens heeft kuyt itt huntelaar nog nooit van balletjesafwachten gehoord.

Ik vind Hunte(n??)-laar een goede spits. Hij scoort makkelijk en dat is makkelijk. Kuyt is ook goed en misschien wel beter. Hij werkt ontzettend hard en is altijd aanspeel baar. Scren doet hij de laatste tijd niet meer, omdat hij op dit moment te veel in het dienst van het team. Eigenlijk kun je Kuyt zien als een breekijzer, veel actief binnen de lijnen en werkt ontezettend hard. Vergeet alleen te scoren de laatste tijd. Ik denk met het oog op het WK gericht, dat je dan Kuyt beter kan thuis laten en Vennegoor of Hesselink mee kan nemen. Dit is ook typisch een hollands breekijzer, kopsterk en kan makkelijk ballen doorkoppen. Hij is ook een persoon die je makkelijk kan aanspelen en is dreigend. Dus in dit geval heb ik liever dat Huntelaar meegaat naar het WK en Kuyt thuis laat. Tijdens een WK moet je wel een spits hebben die makkelijk scoort. Een persoon die hard werkt heb je op zulke momenten niets aan, tenzij je achter staat. Maar dan kun je beter Vennegoor erin brengen.

En doet Babel het dan wel goed bij Ajax? ( :schater: )

Wel bij Nederlandse Elftal.

Babel moet je thuislaten, hij is gewoon niet genoeg voor Ajax 1 dus dan kun je ehm ook niet meenemen naar het WK. Ik heb soms de neiging dat van Basten alleen maar Ajax luitjes wil opstellen en daarom vergeet hij PSV en Feyenoord. Want Ajax en AZ zijn zijn lievelingetjes. Ik vind net zoals van Basten dat vind, als je goed presteert bij je eigen club en speelt veel. Dan verdien je ook een plaatsje bij het Nederlands elftal niet andersom. Dus van mij mag Babel thuis blijven.

(Dit is discuseren, dat mag toch wel? Zolang het maar over het WK gaat??)

>>> Door NandroDavids: Natuurlijk mag dit. Ik vind het juist mooi als er een paar discussies op gang komen... :Y <<<

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Babel moet je thuislaten, hij is gewoon niet genoeg voor Ajax 1 dus dan kun je ehm ook niet meenemen naar het WK. Ik heb soms de neiging dat van Basten alleen maar Ajax luitjes wil opstellen en daarom vergeet hij PSV en Feyenoord. Want Ajax en AZ zijn zijn lievelingetjes. Ik vind net zoals van Basten dat vind, als je goed presteert bij je eigen club en speelt veel. Dan verdien je ook een plaatsje bij het Nederlands elftal niet andersom. Dus van mij mag Babel thuis blijven.

(Dit is discuseren, dat mag toch wel? Zolang het maar over het WK gaat??)

Ik geef je wel gelijk maar waroom presteren het ze zo goed ? :)

Kijk maar naar die Kwalificatie voor WK 2006 :) .

Onverslagen.

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Link to comment
Delen op andere websites

Babel moet je thuislaten, hij is gewoon niet genoeg voor Ajax 1 dus dan kun je ehm ook niet meenemen naar het WK. Ik heb soms de neiging dat van Basten alleen maar Ajax luitjes wil opstellen en daarom vergeet hij PSV en Feyenoord. Want Ajax en AZ zijn zijn lievelingetjes. Ik vind net zoals van Basten dat vind, als je goed presteert bij je eigen club en speelt veel. Dan verdien je ook een plaatsje bij het Nederlands elftal niet andersom. Dus van mij mag Babel thuis blijven.

Ik geef je wel gelijk maar waroom presteren het ze zo goed ? :)

Kijk maar naar die Kwalificatie voor WK 2006 :) .

Onverslagen.

En denk je dat van Basten heel Ajax 1 heeft laten spelen? Ik dacht het dus even niet :engel:

Overigens vergeet je het gegeven dat AZ tijdens de kwalificatie van het WK 'hofleveransier' was! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, AZ was wel hoofdleverancier. Maar goedde spelers waren het echt niet. Ik denk dat er nog maar 3 in gaan spelen tijdens het WK 2006. Kijk maar: Van Galen mocht meedoen, Vlaar ook, en nog een aantal. Ik durf je te verzekeren dat Van Galen niet meegaat, deze makker is veelste oud. En loopt altijd dom tegen kaarten aan. Vlaar kan het hoge niveau niet aan, dat hebben we gemerkt in de oefeninterland tegen Italië. Dus ik denk dat alleen Lanzaat en Opdam meegaan. Er speelden veel AZ'ters mee in aanloop naar het WK. Alles ging goed, maar ze zullen allemaal nooit meedoen. Marco van Basten was gewoon aan het aftesten welke goed in de nerderlandse aanval formatie pastte. Proberen, misschien gaan er nu wel heel veel PSV'ers of Ajacieden mee. Of alleen maar buitenlandse goed voetballende Nederlanders. Ik ben benieuwd.... Niemand is zeker van een plaatsje in het Nederlandse Elftal.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even over de discussie Huntelaar versus Kuyt.

Huntelaar is gewoon de nieuwe v. Basten, bekijk dit filmpje en zeg nog een keer dat Kuyt beter is.

Ik kan 'm niet direct linken dus klik gewoon op het 3e filmpje:

-klik-

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil Huntelaar nog wel eens zien op een hoger niveau. Je kunt wel denken dat de Ajacieden de beste mensen op de aarde zijn. Nou, ik vind van niet. Eerder in dit topic konigde ik al aan dat Huntelaar qua goals scoren beter is. Ik heb Huntelaar nog nooit tegen een topverdediger zien spelen. Achja, Alex Rodrigo dias da Costa is een goedde verdediger. Maar neit de absolute wereld top. Ik wil Huntelaar best een willen zien tegen een bikkelharde verdediger. Zoals Jaap Stam, Paulo Maldini, Gatusso.

Kuyt die scoort bijna uit elke situatie. Dit seizoen had hij wat een mindere peroide. Hij speelde wel veel, maar het was het net-niet seizoen. Als je Kuyt vorig jaar zag, dan kon hij gewoon 2x scoren in een top wedstrijd. Hij knalde ze er makkelijk in en is altijd aanspeelbaar. Een soort makkelijk scordende breekijzer, alleen Kuyt heeft wel 90 minuten nodig om goed in zijn vel te komen en vaak te scoren. Ik wil Huntelaar nog wel eens zien op een groot toernooi tegen de echte grote mannen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het wel eens kan tegenvallen met Huntelaar, nog nooit voor de nationale eerste ploeg gespeeld en dan direct(mss in de basis) tegen grote topclubs spelen.

Als ik de bondscoach was, ik zou hem laat in de wedstrijd

(vb 75min.) laten invallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...