Jump to content

[GTA] GTA


Ikkes

Recommended Posts

Toen ik in het eerste middelbaar (op 12-jarige leeftijd) zat had mijn neef, die 2 jaar jonger is dan mij, een nieuw spel gekregen van zijn ouders. Ze hadden het voor 10 euro in de Aldi gekocht. Het spel heette GTA2. Als ik naar mijn neef ga spelen we meestal games, dat was 5 jaar geleden ook zo. Ik was meteen verkocht. Ik hield zo van dat spel. Ik vond het zo cool dat er een radio was in de auto's en dat de auto's ook schade opliepen. Op school vertelde ik mijn vrienden dat ik dit een tof spel vond. Mijn beste vriend kende GTA ook, hij had GTA1. Het spijtige was dat ik nog 2 jaar heb moeten wachten eer ik GTA2 bij mij thuis kon spelen want we hadden een oude pc. Toen heb ik GTA2 van mijn neef gekopieerd en nu was ik pas echt verslaafd. De hele zomer lang heb ik constant GTA2 zitten spelen, tot vervelends toe (voor mijn ouders dan want dat telefoongerinkel stak hen tegen). Ik heb het meermaals uitgespeeld. Daarna heb ik ook GTA1 en London gekocht maar daar vind ik niet zoveel aan. Mijn eerste 3D GTA was GTA LCS. Daarna had ik GTAIII voor een prikje van mijn vriend gekocht. Nog eens daarna heb ik VC en SA tesamen gekocht. 3 x raden welke ik nu het meest speel :schater:.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mazzeltje

    2

  • Damos

    2

  • DenkaanHenk

    2

  • .Syfes

    2

Ik was ongeveer 10 jaar denk ik,als ik een previeuw van Gta Vice city op tv zag.Ik dacht wat een geweldig spel,dus als het uitkwam huurde ik het meteen.Na wat spellen en wat mensen verot te slaan :puh: kocht ik het.Toen begon mijn liefde voor gta.Gta San andreas was in de maak,ik bekeek somige trailers wel 20 keer opnieuw want ik zag heel veel nieuwe mogelijkheden.Ik kocht uiteindelijk San andreas,en speelde dat spel uit.Later kocht ik Gta 3,Lcs,advance,1,londen en 2. :) En nu heb ik dus alle gta's in mijn bezit. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Via een vriend was ik in aanraking gekomen met GTA 3 en GTA Vice City. Ik was verkocht toen ik die spellen zag. Ik ging ze daarna meteen kopen en spelen. Nu ben ik een GTA verslaafde geworden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

gta 1 : de allerallerlaaste bij music store.

gta 2; ergens in dongen, hij was niet meer hier te koop(was toen al best oud)

gta 3; downloaded

gta vc; downloaded

gta sa: www.bartsmit.com

lcs: dynabyte

Link to comment
Delen op andere websites

Hoort dit niet gewoon in een bijv SA General ?

Ontopic:"

Ik heb GTA gehaald omdat ik het had gespeeld bij een vriend, ik was meteen in de hemel :engel:

Ik had ook al GTAVC en GTA3, dus heb ik hem meteen op gehaald!

G

Link to comment
Delen op andere websites

Hoort dit niet gewoon in een bijv SA General ?

Nee, dit hoort daar niet thuis.

Ik dacht dat eerst namelijk ook.

Maar dit Topic gaat over alle GTA's. En niet alleen over GTA SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb bijna alle GTA's in huis, je kunt het ook lezen op mijn WiKiGTA Profiel. Ik heb heb:

  • GTA Londen 1969
  • GTAII (Bij Intertoys en de legale website van R*)
  • GTAIII (Geleend van een vriend, en heb ik nog steeds)
  • GTAVC (Hetzelfde verhaal als GTAIII: Geleend van een vriend)
  • GTASA (Gekocht bij Dixons)
  • GTALCS (Gekocht bij Dixons; afgelopen zaterdag gekocht)

Link to comment
Delen op andere websites

een keer in toys r us utrecht, zag ik een game (ik wist nog niet dat dat gta vice city was) ik begon eens te spelen en ik dacht WOW dat is een coole game, ik was nog maar 9 :puh: toen kreeg ik een nieuwe pc en kocht per ongeluk gta 3 voor de pc, ik wou vice city hebben maar ik wist de naam niet, en zo ben ik achter de gta reeks gekomen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...