Jump to content

Flodder


San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sandra

    20

  • Scarface92

    19

  • Wesley

    6

  • San_Andreas_Nigga

    6

Ik wist ook niet dat die huizen ook zo waren. Ze leken echt veel echter in de serie dan hoe het was in het filmpje.

De huizen waren inderdaad nep.

Zo zag het huis van de flodders er echt uit: (de achterkant dan)

post-70241-1204222487_thumb.jpg

P.s.

Maar had dit onderwerp niet beter in het flodder-topic gezet kunnen worden?

>>> Door Ikkes: Samengevoegd :Y .<<<

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 years later...

Flodder <3 Zonnedael was destijds bij mij in de buurt gebouwd. (de buiten set) Beetje limbo flodders :3 Verder vind ik de series ook wat minder als de films.

Tevens vind ik ook Coen van Vrijberghe de Coningh (de Johnnie in mijn avatar) de beste man voor J.Flodder maar Huub Stapel was ook een goede voor de rol!

Link to comment
Delen op andere websites

Flodder <3 Zonnedael was destijds bij mij in de buurt gebouwd. (de buiten set) Beetje limbo flodders :3 Verder vind ik de series ook wat minder als de films.

Stonden die nep huizen dus gewoon in Sittard in een wijk gebouwd voor die serie :puh:?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat Dotz hierboven zegt, ben ik het helemaal mee eens. Geweldige serie. Ondanks dat ik nog maar 16 ben, kan ik wel zeggen dat ik er mee ben opgegroeid :puh: Een vriend van mij had toen alles op schijfjes, de serie en de films. Vind Dick Maas sowieso een geweldige regisseur. Genoten van het nieuwe materiaal :tu:

Flodder <3 Zonnedael was destijds bij mij in de buurt gebouwd. (de buiten set) Beetje limbo flodders :3 Verder vind ik de series ook wat minder als de films.

Stonden die nep huizen dus gewoon in Sittard in een wijk gebouwd voor die serie :puh:?

Ik dacht dat het hele decor bij FFF stond opgebouwd in Almere. En andere delen zijn gewoon op straat opgenomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Flodder <3 Zonnedael was destijds bij mij in de buurt gebouwd. (de buiten set) Beetje limbo flodders :3 Verder vind ik de series ook wat minder als de films.

Stonden die nep huizen dus gewoon in Sittard in een wijk gebouwd voor die serie :puh:?

Ik dacht dat het hele decor bij FFF stond opgebouwd in Almere. En andere delen zijn gewoon op straat opgenomen.

Lees het eerste kopje van SETS :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...