Jump to content

Flodder


San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sandra

    20

  • Scarface92

    19

  • Wesley

    6

  • San_Andreas_Nigga

    6

  • 2 weken later...
Flodder vind ik altijd heel erg leuk.

Als ik het op TV zie dan blijf ik er ook naar kijken.

1 van de leukste TV-serie's die ik ken. :D

Als ik een cijfer moest geven... dan gaf ik een 8,7. ;)

Idem.

Ik kijk het bijna elke dag en ik vind het nog wel grappig, soms voorspel je de grappen maar het is nog best goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Flodder!!

Flodder is echt een super film, elke avond zie ik nog Flodder op RTL5. Dan zit ik op dit forum en Flodder te kijken. Ik ken alle series uit mijn hoofd, ik lach er nog steeds om. Ik let nu veel meer op details, op Kees (jongen) hoe hij acteerd is super! Hoe hij lacht hahaha!! :clown:

Haha haha, B100 van Bassie en Adriaan kwam er ook eens invoor haha.

Ruurd31.. :'D Machtig mooi!! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

ik geef het een 9,4 ik kijk er elke dag naar uit. :'D

en de film moet ik nog kijken.

ik vind cobra 11 (duits) ietsje mooier al is het verhaal simpel.

maar voor nedelandse series vind ik flodder het beste.

cobra 11 dat blijft ook leuk. cijfer: 9,7

COMMANDO

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Flodder is een zeer associale familie uit de gelijknamige televisieserie Flodder.

Een man van de gemeente genaamd sjaak ''sjakie'' van kooten had de wethouder gezegd dat ze in keurige mensen zouden veranderen als de familie flodder in een dure kakwijk zou wonen.

de hulp van sjakie wordt niet geaccepteerd door de wethouder, de wethouder heeft ook een intense hekel aan sjakie.

ondertussen houd de familie zich bezig met zwartwerken en een illegale whiskeystokerij.

sjakie probeert flodder uit problemen te houden, maar dit lukt niet altijd.

iedere avond op rtl5, bestaat uit veel afleveringen, behalve in't weekend.

mijn vraag: wat vinden jullie van de serie?

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldige Serie, ik ben er helemaal verslaafd aan!

Ik heb me de afgelopen weken heel veel vediept in die serie en met name de opnamelokatie (Zonnedael).

Helaas is het gestopt na 5e seizoen vanwege overlijden van Coen (die Johnny speelde).

Paar dagen geleden heb ik gelezen dat er nieuwe afleveringen gemaakt zullen worden.

Om precies te zijn 2 seizoenen.

Dochter Kees zou dan worden gespeelt door Nicolette van Dam.

Persoonlijk denk ik niet dat de nieuwe seizoenen een succes gaan worden, omdat de typische jaren-90-sfeer er niet meer in zal zitten.

Paar weetjes over opnamelocatie van Flodder:

- Opnames van de eerste Flodder-film zijn voornamelijk gemaakt in de villawijk 'Kollenberg' (Limburg).

- De wijk Zonnedael (met o.a. het huis van de Flodders) was gebouwd op een Wieler-baan in Spaarnwoude.

- Voor de serie en de 3e film is de wijk Zonnedael gebouwd op het studio-terein van First Floor Features in Almere

- Na de opnames van Flodder, toen de huizen al weg waren, heeft op dit terein ook de Big Brother huizen gestaan.

- Na het overlijden van Coen, hebben de makers van Flodder besloten geen nieuwe vervanger te zoeken uit respect voor Coen.

- Toen heeft de brandweer van Almere de hele wijk afgebrand voor een brandoefening.

- De buitenopnames zijn dus grotendeels op het buitenterein van de FFF-studio's.

- De binnenopnames (ook de achtertuin met zwembad) van de Flodders zijn gemaakt in de studio.

- De huizen die je zit in Zonnedael zijn facades. (Dat wil zeggen: de huizen zijn van binnen leeg)

- Het huis van de flodders was zelfs maar een half huis.

post-70241-1198858050_thumb.jpg

Bewerkt: door Sandra18[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...