Jump to content

[SA|SCM] (Mission)Coding


JGuntherS

Recommended Posts

Waarschijnlijk heb je een stukje code per ongeluk verwijderd, het makkelijkste is om main.scm opnieuw te decompileren en je aanpassingen in het nieuwe gedecompileerde bestand te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JGuntherS

    23

  • Michael Hilgen

    12

  • Dutchy3010

    4

  • DjP.P

    3

Waarschijnlijk heb je komma's gebruikt in plaats van punten in de coördinaten :).

nej? maar ik heb al wat in game gekreegen gewoon af kijken van een andere auto en dan de plaats anders maken en de rest klaar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

die kun je uit het spel halen door middel van SA place manager. je moet dan je SA opstarten, en als je op de plek staat waar je een wapen, auto, of iets dergelijks wil plaatsen, druk je op de windows toets en start je SA mission builder op, nu doe je daar add coordinate en druk dan op, click here to import ingame coordinates of iets dergelijks, in ieder geval, die grote knop onder die drie hokjes waar de coordinaten staan.

als de coordinaten er staan druk je op add, en als je ze dan wilt kopieeren om te plakken in Sanny builder of mission builder, klik je op het coordinaat, druk je op edit, en dan kun je ze kopieeren.

download link komt zo....

EDIT: klik

succes ermee!

Bewerkt: door Black Force
Link to comment
Delen op andere websites

zou je even precies willen vertellen wat je gedaan hebt dan?

want je moet:

1) SA opstarten, daarna, naar de plek lopen waar je coordinaat van wilt weten.

2) SA aanlaten staan, windows toets indrukken, dan de San andreas Place manager opstarten

3) kiezen voor add place

4) klikken op: click here to insert your curent ingame location

5) kiezen voor add place.

6) als je dan je place wilt bewerken of kopieeren plakken klik je je coordinaat aan, druk je op edit, en dan kun je dat doen.

dat was het wel, het zou zo moeten werken,

succes ermee, en als het nog niet lukt moet je maar even zeggen wat je precies gedaan hebt en dan kunnen we je wel weer verder helpen...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Nee, dat is helaas niet mogelijk, want als je iets toegevoegd hebt in de SCM file, kun je niet meer je oude save files laden.

maar volgens mij heb ik wel ergens gelezen dat er iemand op GTAforums.com verstand had van SCM modifacaties en gebruik van oude SCM files. maar het fijne weet ik daar ook nie van.

greetz,

Black force

Link to comment
Delen op andere websites

Er is iets in de nieuwe SannyBuilder, waardoor je je eigen savegames kunt draaien op je eigen scripts. Dat systeem heet "CLEO". Ik heb er nog niet naar gekeken, maar je zou het misschien op kunnen zoeken op internet. Als je de nieuwe SannyBuilder hebt kun je ook daarin kijken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
032B: $wap1 = create_weapon_pickup #AK47  1500 ammo  0 at  2505.90  -1669.842  13.34375

Vergelijk deze code is met die uit de beginpost:

032B: $mijn_wapen = create_weapon_pickup #MINIGUN type 15 ammo 15000 at 2492.378 -1667.843 13.34375

1) Type: er staat nergens "type" in, en "Type 1500" is niet goed, aangezien je alleen maar voor 1, 3 of 15 kan kiezen.

2) Ammo 0: je hebt helemaal geen ammo? Lijkt me ook niet de bedoeling. ;)

Kijk goed naar de code uit de beginpost. Je kan dus bijvoorbeeld het volgende gebruiken:

032B: $wap1 = create_weapon_pickup #AK47 type 15 ammo 1500 at 2505.90  -1669.842  13.34375

Overigens een aanvulling op JGuntherS:

De type kan zijn 1, 3 of 15.

1: Je kan de pickup niet oppakken.

3: Je kan de pickup maar 1 keer oppakken.

15: Je kan de pickup oppakken elke keer nadat je hem hebt opgepakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens een aanvulling op JGuntherS:

De type kan zijn 1, 3 of 15.

1: Je kan de pickup niet oppakken.

3: Je kan de pickup maar 1 keer oppakken.

15: Je kan de pickup oppakken elke keer nadat je hem hebt opgepakt.

Dankuwel voor de toevoeging, ik heb het erbij gezet!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...