Jump to content

Handbal

Recommended Posts

Posted

Wat vind jij van handbal?

Ik vind het een leuke sport.

We trainen nu met school voor een handbaltoernooi.

Ik hoef geen reacties met: Straks gaan ze voor elke sport een topic aanmaken.

Posted

Jezus....straks gaan we voor iedere sport een topic aanmaken :schater:

Nee hoor, ik handbal zelf niet maar mijn dochter wel. 2 x trainen in de week waar ik haar naar toe breng (meestal) en bijna iedere zondag een wedstrijd. Ik vind het erg leuk om naar te kijken, niet alleen haar team maar vooral ook de hogere teams. Eens per jaar moeten ouders tegen hun kinderen handballen trouwens en dan merk ik toch ineens dat ik rook en geen 12 meer ben.... :puh:

Posted

Vind het wel grappig om Soms te doen, maar als we dat doen begint het meer op rugby te lijken..

Posted

Ik vind handbal om te doen wel leuk, maar om te kijken vind ik het niks aan. Er wordt veel te veel gescoord, dan is het toch niet meer leuk om keeper te zijn?

Posted
Wat vind jij van handbal?

Ik vind het een leuke sport.

We trainen nu met school voor een handbaltoernooi.

Ik hoef geen reacties met: Straks gaan ze voor elke sport een topic aanmaken.

Het befaamde schoolhandbal.

Ik ben benieuwd wie gaat winnen.

Mijn oude school of jouw school?

Ik heb zelf op handbal gezeten, de sport is leuk maar ik haatte de trsiner.

Die trok altijd zijn eigen dochter in ons team voor. :duh:

Posted
Ik vind handbal om te doen wel leuk, maar om te kijken vind ik het niks aan. Er wordt veel te veel gescoord, dan is het toch niet meer leuk om keeper te zijn?

Met onze schoolhandbal hebben wij een topkeeper, hij is eerst ook voetbalkeeper geweest. Die had er vorig jaar maar 9 doorgelaten!

@ Froop hierboven

Op welke school zat je dan?

Posted

Ik raak altijd in de war bij handbal en volleybal maar goed :puh:

Ik vind handbal echt leuk! Ik doe het zelf niet maar af en toe bij gym. Echt een leuke sport dit! :Y

Posted

Op de bs deden we dat vaak, alleen om dat de leraar altijd weg ging. :sst: (vraag me niet waarheen)

Alleen bij ons wed het een rampartijtje de hele zaal 15 vs 15, volop alle 15 van de andere omknallen extra bal in edele delen :engel: etc gooien. Dus in die trant leuke sport anders zie ik er niet zo veel in. :puh:

Posted (edited)

Handbal:

De bedoeling is van handbal dat je mag vangen en gooien en dat je moet proberen met je team te scoren bij het andere team. Dat doe je door de bal in een doel te gooien.

Volleybal:

Het doel is om met je team volleyballend over het net te spelen. De bal mag niet op de grond vallen. Als de bal op de grond valt heeft de ander een punt.

Handbal

handbal.jpg

Volleybal:

050311-volleybal-top-teams-cup-nesselande-hooi-omniworld-siebers.jpg

Geheugensteundje voor BeatboxGamer :D

Edited by Juice