Jump to content

[VC|OV] Hoe installeer ik wagens met de IMG tool?


Eclipse

Recommended Posts

ik heb een aparte map aangemaakt voor vice city en heb het spel daarin staan. ik heb deze hele map van alleen-lezen afgehaald (vinkje weggehaald).

nu wil ik de batmobile toevoegen. ik heb hem uitgepakt en in een map gezet op de desktop. nu heb ik img tool gedownload en dat bestandje gta3.img geopend. in de readme van batmobile staat dat je 2 bestandjes moet opzoeken in gta3.img (nl: handling.cfg en default.ide) deze bestandjes kan hij niet vinden in gta3.img dus nu lukt het niet. wie kan mij helpen :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 535
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Eclipse

    47

  • -Matthijs-

    34

  • Wazuup

    27

  • Typhoon

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

dan had ik nog een vraag...

als ik gta speel dan zie ik soms hele vage dingen in beeld, allemaal strepen die er niet horen enz.

dit probleem heb ik al is eerder gehad.

al keerde ik dan terug naar windows en dan weer terug naar gta vc dan deed ie het weer goed maar na een tijdje kwamen er weer allemaal strepen in beeld :huh: echt heel raar. weet jij misschien waar dit aan kan liggen ?

Link to comment
Delen op andere websites

ja als ik dat alleen lezen geval doe bij gta3.img doet hij het nog niet  :unsure:

als ik iets wel deleten of wil verplaatsen zegt hij access denied  :unsure:

je moet em ook UIT zetten niet aan <_<

PS eigen vraag me IMG tool kan de fiaggo niet vinden terwijl hij in het spel wel gwoon rondrijd! hoe kan dat

Bewerkt: door marillion
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...