Jump to content

Wie zijn deze 2 Mannen?


Mark B.

Recommended Posts

Jullie kennen de CD hoes van VC wel he, daar staan Lance en Tommy op. Hierbij kan je weinig van hun tweeën herkennen. Dus het kan gewoon zijn dat de rechter Claude is..

Dat bedoel ik. Op de hoes heeft Lance ook een zonnebril op. Maar dat Tommy op de hoes staat, dacht ik niet. :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mark B.

    11

  • Galiorix

    6

  • Damos

    5

  • ~Lance Vance

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee , dat is ook zo. maar lance lijkt zonder zonnebril gewoon heeeel erg op de normale lance dus dan is het raar dat ze Claude dan helemaal zo anders hebben afgebeeld als normaal.

En de hoofdpersoon staat bij elke GTA niet op de cover , dus waarom zou GTA 3 een uitzondering zijn.

Het is gewoon een mafia gozer of een ander onbekend persoon.Dat bedoel ik. Op de hoes heeft Lance ook een zonnebril op. Maar dat Tommy op de hoes staat, dacht ik niet.

Dat bedoel ik. Op de hoes heeft Lance ook een zonnebril op. Maar dat Tommy op de hoes staat, dacht ik niet.
Heb nog even de cover er bij gepakt , hij staat erop maar wel zo klein dat je het bijna niet herkent en het gezicht is super simpel Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind deze eeuwenlange discussie nu wel een keer genoeg geweest, om eerlijk te zijn.. Iedereen denkt en zegt wat anders, niemand leest elkaars argumenten. Mark B. gaf het al aan in deze post, maar bij deze wil ik ik jullie ook graag wijzen op de desbetreffende poster.

Zoals je ziet, staan de meeste personages er al op. Indien het niet duidelijk is wie welk personage op de poster is, kun je ze met elkaar vergelijken op de officiële site van Rockstar, onder de kop "Characters". Je zult merken dat elk personage op de poster te vinden is, met daarbij de twee onbekende personages waar dit topic om draait. Dit kan dus twee dingen betekenen: Het zijn óf geschrapte personage, óf personages zonder belangrijke rol in GTA III; deze zijn immers vaker in artwork van elke GTA te vinden.

Hopelijk kan dan eindelijk die eeuwenlange discussie voorbij zijn..? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...