Jump to content

Wie zijn deze 2 Mannen?


Mark B.

Recommended Posts

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mark B.

    11

  • Galiorix

    6

  • Damos

    5

  • ~Lance Vance

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 maand later...

Moet deze discussie nou helemaal opnieuw...? :{

Zoals je kunt zien op onderstaand plaatje, met links Toni Cipriani en rechts Luigi Gotterelli, is Toni Cipriani absoluut niet de persoon met de honkbalknuppel. De rechterpersoon op mijn plaatje, Luigi Gotterelli, lijkt inderdaad best wel op de man met het pistool in zijn hand. Maar als je kijkt op de bijgeleverde poster, als je het originele spel tenminste hebt, zie je de man met de knuppel (helemaal linksonderin de poster), de man met het pistool in zijn hand (onder Portland op de poster), mijn plaatje van Luigi Gotterelli (linksonder Staunton Island op de poster) en mijn plaatje van Toni Cipriani (Onder Shoreside Vale op de poster). Hieraan kun je dus duidelijk zien dat de man met de knuppel niet Toni Cipriani is, en de man met het pistool in zijn hand niet Luigi Gotterelli is.

toniandluigi8vp.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, wat maakt het uit wat er op de plaatjes op de cover en de kaart staat. Ze passen gewoon bij Liberty City, daar lopen allemaal van dat soort types rond. Het zijn gewoon geen personen uit het spel, het zijn gewoon gangsters die lijken op personen uit het spel, om je een idee over het spel te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

TONIs.jpg

Euhh ja wat wil je daarmee zeggen _O_

Dat er geen discussie meer is dat deze karikatuur die van Toni is.

@Samurai:

Ik vind ook dat hij veel verouderd is. Zijn hoofd is verdikt, maarja, hij is reeds 3 jaar een made man dus heeft hij waarschijnlijk al veel feestmenu's verobert :*D .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...