Jump to content

Definitief Uitgesteld


ThOmAsZ

Recommended Posts

Grand Theft Auto: Liberty City Stories uitgesteld! - October 24, 2005

De lang verwachte titel Grand Theft Auto: Liberty City Stories, het nieuwste deel in de GTA reeks, is uitgesteld tot nadere kennisgeving. De PSP variant van Grand Theft Auto stond gepland voor de 28e oktober, maar heeft nu een nog nader te bepalen release.

Bron: Take2Games

Helaas is het nu dus officieel bekend gemaakt dat hij vertraagd is, Of dit nu de 4e van november wordt, is nog niet duidelijk.

Als je egt niet kan wachten, kun je hem nog altijd uit Amerika importeren.

Het enige nadeel hiervan is dat multiplayer waarschijnlijk niet zal werken met een Pal versie.

Dus als je 6 vrienden weet ,die én een psp heeft én een exemplaar van Gta LCS, kun je beter wachten op de Europese release.

Jammer maar helaas, dan maar ff afwachten.

Bewerkt: door ThOmAsZ
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MNC3

    22

  • Insane

    12

  • Rekam

    7

  • Gta:LCS

    6

Top Posters In This Topic

Dit vind ik echt zever van Take2. Nu wou ik LCS spelen tijdens de vakantie, nu kan ik weer een week wachten.

1 week? ik denk meer 2 weken

release weten ze nog niet, dus gaat nog pak 3 à 4 of meer dagen duren, en dan gaan ze dat op 11 november zetten zodat alles goed komt

dus 11 neovember denk ik, omdat gta altijd wel op een vrijdag komt.

take2 suckt nu wel hard!

Bewerkt: door MNC3
Link to comment
Delen op andere websites

dit vind ik dom. ik kan het wel begrijpen dat ze de game uitstellen dat hij niet meer in de winkels kan komen op die dag... maar dan hadden ze het wel wat vroeger mogen zeggen.

want ik vind 1 dag ervoor ZEER weinig.

EDIT: ik ben juist op de site van game mania geweest en daar zeggen ze dat hij uitkomt op 4 november 2005, en op de site van bart smit zeggen ze in december. ik snap er helemaal niks meer van het is juist alsof ze het zelf nog niet weten.

Bewerkt: door gta-freak2
Link to comment
Delen op andere websites

En ja hoor, dit verwachtte ik eigenlijk wel, de hype is er!

Hij ligt morgen in de schappen, anders dan :bonk:

Één dag van tevoren zeggen dat ie uitgesteld is, dat is toch de grootste onzin, alsof ze op het laatste moment pas weten, die winkels moeten hem toch al lang hebben...

Dit is weer een grote goede stunt van Fake 2 :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...