Jump to content

Definitief Uitgesteld


ThOmAsZ

Recommended Posts

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MNC3

    22

  • Insane

    12

  • Rekam

    7

  • Gta:LCS

    6

Top Posters In This Topic

dat gebeurd wel vaker, toen SA uitkwam had een man in Amerika hem een dag voor de release gekocht bij de Walmart.

die had de regel overtreden om SA niet eerder te verkopen dan een bepaalde datum.

misschien heeft die winkel dat ook wel gedaan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

dat is inderdaad best wel frustrerend, maar als je weet dat ze het hebben en je vraagt het ze je te verkopen weigeren ze dat. ze zouden graag willen, want zij verdienen er natuurlijk aan, maar als de winkels het eerder verkopen dan de release kunnen ze volgens mij een schadeclaim krijgen :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

take2games.com is normaal toch vertrouwbaarder. hier in belgie verkopen ze hem al in leuven, alleen te hopen dat ze hier(sint-truiden) ook doen. ik oon niet meer wachten, hij is zo vet :) die beelden amai, ik moet hem gewoon hebben :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier in de stad in Den Haag hebben ze em niet, Media Markt, Bart Smit, Free Record Shop en Gameshop heb ik geprobeerd, Als iemand hem in de buurt van Den Haag gezien heeft, meld het aub hier, want ik wil hem hebben, ik heb er desnoods nog wel een (kort) treinritje voor over.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...